30 Aralık 2011

well well well

yeni bir yıl kapıda. benim geçmiş yılın muhasebesini yapacak zamanım olmadı açıkçası. Ama zor bir yıldı benim için. Allah'a şükürler olsun hala birbirimize aşık olduğumuz bir ilişkim var, zorlukları olsa da iyi bir işim var, annem yok ama ailemin geri kalanının sağlığı iyi, kardeşim ve babam daha iyi artık, ben daha iyiyim, arkadaşlarımla çok görüşemesem de onlar da iyi. Hamdolsun. Yeni yıldan isteklerim var elbette. En başında sağlık. Ben, babam, kardeşim, sevgilim, tüm dostlarım, tüm akrabalarım, siz, biz, hepimiz sağlıklı olalım. Bol bereketli bir yıl olsun 2012. flamenkoya başlamak istiyorum yeniden. az çalışığ çok para kazanmak istiyorum. Bu yıl bol seyahat etmek istiyorum. Bu yıl evlenmek istiyorum. Bir bebeğim olsun istiyorum. Mutlu ve huzurlu olmak istiyorum. Sağlıklı olmak istiyorum. Spor yapmak istiyorum. Hepinize en iyi dileklerimi sunuyorum. Yeni yılda beni izlemeye devam edin anacım. Öperim.

25 Aralık 2011

herkes kariyer yapabilir bence
bu karşılığında neler feda edebileceğinize bağlı

23 Aralık 2011

La Dolce Vita nam-ı diğer Tatlı Hayat

Bu hafta izlediğim filmlerden biri de buydu. Başka izlemedim merak eteyin bu kadardı. Fellini'nin efsane filmini ben daha yeni izleyebildim. Film oldukça uzun ve yavaş akıyor. Anita Ekberg, bu resimlerde gördüğünüz kafam kadar memeli taş hatun başrolde değil bence. İtalyanların Tarık Akan'ı Marcello başrolde :) Sophia Loren'le İtalyan Usulü Evlilik'te oynayan da ta kendisiydi. Neyse filmi ben çok beğendim. Fellini'nin eleştirilerinin niye bu kadar rahatsızlık yarattığını da anlamadım. Yanlış olan tek bir şey yok çünkü. Kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim.

22 Aralık 2011

İtalyan Usulü Evlilik

Haftasonu bunu da izlemiştim. Bizim Türk filmleri tadında biraz ama konu ve işleyiş o kadar yüzeysel değildi. Romantik komedi çağrışımı yapıyor ama değil. Kadınların klasik sorununa Sophia Loren'den akıllıca bir çözüm. Tavsiye ederim.

19 Aralık 2011

Carlos Saura'dan Carmen

cumartesi sabahı öyle kötü uyandım ki anlatamam. hem fiziksel hem de psikolojik olarak korkunc durumdaydım. yarım saat kadar bağırarak ağladım. bi de aralarda anne beni niye bıraktın falan dedim hani kadın olsa sanki benim işime çaresi var. o kadar kötüyken işe gitmek zorunda olmak koydu biraz. neyse hastalığım tekrar nüksedince en azından pazar gitmedim. dün akşam bu filmi izledim. ne kadar özlemişim flamenco yapmayı. melek yel'i arayıp yeni kayıtların ne zaman başlayacağını öğrenmeye ve en azından haftada bir gün iki saat kendime vakit ayırmaya karar verdim. 2012 wishlistim oluşmaya başladım. flamencoya tekrar başlamak birinci sırada. oleeey.

kendimi akışa bırakan anı yaşayan kuruntusuz bir insan olmak ikinci sırada.

ya flamenco öyle bir dans ki bence onunla en çirkin kadın bile en çekici kadın olabilir. öyle bir zarafet. ben avukat olmak yerine dansçı olabilirmişim bence. herhangi bir dansçı değil ama flamenco dansçısı. bence. özetle film kardeşime çok gürültülü gelse de beni pek bir cosşturdu, kendimi, duygularımı, tutkularımı hatırladım resmen :)

13 Aralık 2011

Bugun

Yine yatagimda dinlenmeye calisiyorum. Uc yikanmiyorum desem tiskinir misiniz benden :) bugun yikanicam :) sevgilim bugun alamanyaya gidiyor. Dun gece ziyarete geldi beni o yuzden. Cunku pazar gunu beni eve birakmasini istemistim. Iyiyiz simdi. Dun gece konustuk biraz. Ben hep onu suclarken bana ilgi gostermiyorsun eski gunlerdeki gibi degilsin diye meger o da benim onu daha az sevdigimi dusunurmus. Meger ben de eskisi gibi davranmiyormusum ona aslinda. Benim de kendimce sebplerim vardi tabi. Bunlari banao soylemedi ben buldum bu arada dun dusunurkene :) iliski monotona girdi diyoruz ya bazen demek yerine biz cikarmaya calissak daha iyi olacak galiba. Iz kadin kismisi hep erkeklerden bekliyoruz zaten bazi seyleri. Bizim turk kulturunun bazi bize dayatmalari cok gicik bence. Bu konuda uzun uzun yazacaklarim var ama hic halim yok inanain. Neyse bugun de huzursuz olacak baska seyler buldum :) allahim bi rahat durayim artik yaaa. Neyse aslinda hastaligimi ve biriken isleri saymazsak sorun yok aslinda. Hadi operim hepinizi.

12 Aralık 2011

Hala hastayim

Bu sabah resmen kufur ederek uyandim hass...... Hala mi dye :( yani sizce de cok uzamadi mi? Tekrarndoktora gittim. Iki gun rapor verdi. Bir suru de isim var cok huzursuzum. Cok zamansiz oldu bu cok. Dunun tam tersi bugun de sevgi doluyum sevgilime. Yani hakikaten biz kadinlarin bu dengesizligi, anam adamlarin da isi zor valla ncoknruh hastayizi bazen cok. Neyse ben simdi kendimi iyilestirmeye calisiyorum. Simdilik odagim o. Hepinize guzel bir hafta dilerim. Oh hafta sana guzel evdesin iki gun demeyin valla bir insan hastayken zaten bi sey yapamiyo, bi de yalnizim bana bakacak yok iyice gicik bir de cok sikildim artik hala hasta olmaktan ve aci cekmekten. Sigara icmek istiyorum misal, disari cikmak falan. Nerdeeee....

11 Aralık 2011

Bu da taslaktaymış

İcimde tarif edemedigim bir sikinti var. Disari cikarmakta, anlamlandirmakta neden bu kadar zorlaniyorum bilmiyorum. Dolunaydan mi sizce? Ben ne istedigimi bildigimi saniyordum bugune kadar. Bugunse kaybolmus hissediyorum kendimi yine. Tek tarafli sitemekle de olmuyor tabi. Bir daha beni onun kadar sevecek birini bulamamaktan mi yoksa gercekten kaybetmekten mi korkuyorum bilmiyorum. Bi sey soyliyeyim mi herseyi mahfeden sey korkularimiz aslinda. Mutlu olmaktan, mutlu oldugumuzu dile getirmekten neden bu kadar korkuyoruz? Ya da sadece benimdir korkan, kimbilir. İcim cok huzursuz. Bu da gececek biliyorum.
İki insan da birbirini severken nasil oluyornda iliskinin icine etmeyi bu kadar iyi basariyoruz. Nedir bu kadar zor olan? Basaran var mi? Varsa nasil basariyor? Kendi kendimize mutlu olmak neden bu kadar zor?

Gunaydin

Ben basbakanin hastaligina uzuldum. Kizi yanindaymis dolmabahcedeki bir bucuk saatlik toplanti aninda. Uzuldum umarim en kisa zamanda saligina kavusur. Kim olursa olsun ne yapmis olursa olsun herkesin sagligi iyi olsun. Hepinize mutlu pazarlar.

10 Aralık 2011

Benim bir yazim problemim var

Ya yazinin yuzu soguk derler ya ben de be tez canli olarak hic istemesem de yazdiklarimla insanlarin kalbini kiriyorum bazen :( burdan degil facebooktan, is yerindeki e maillerle. Biraz daha yavas hareket etmem lazim sanirim. Koca kadin oldum su yastan sonra bir de ok yere insanlarin onullerini almaya calisiyorum sanki bilmezmisim gibi nei nasil yazagimi. Bu sira hic olmadigi kadar cok oluyor. Niye acaba?
Ben gotumu devirip saatlerce uyudum kiyamam alexim uzuntuyle oturmus. Hala da suratli ay bi yandan vicdan yapiyorum bi yandan da diyorum ne val alttan aliverse biliyo bugunu aman ne bileyim cok canim sikildi benim yaaa salidan beri hastayim gecen haftasonu benimki hastaydi. Ya calisiyorum ya hasta bakiyorum ya da ben hastayim cok cikasim var uf cidden yani soyle bir kurtlarimi dokesim var. Bugun cok anlik ic dokme seanslari oldu kusura bakmayin. Bana ya cocuk ya da yeni ask lazim ya da daha az calismak bilemedim.

Blogum bugun kafasi karisik kadinin gunlugu gibi oldu

Size de oluyor di mi boyle seyler? Peki sizde benim gibi hayatinizdaki adama da yansitiyor musunuz bunlari? Halbuki ben kendimle mutluydum ne zamandir. Allahim su kendi evime cikayim uc ay somra da rahatliyayim artik kendi duzenimde. Bunaldim vallahi ya. Her ay reglim bittigi siralarda ben boyle cosuyorum neden acaba? Benimki de pms ama post olanindan sanirim.
Doktora gittim geldim yataktayim su anda. Benimki de malla gitti yiyecek birseyler almak icin. Bildigin pms gibiyim ama daha yeni bitti halbuki. Dayanamayip biraz tartakladim kendisini sozlerimle. Allahim bazen kendimi gercekten ruh hastasi gibi hissediyorum. Kadin olmak ne zor zanaat. Nazimi cekmedi bugun gibi hissediyorum aslinda cekti de ben ona soylenmeye baslayana kadar cekmedi. Bazen gercekten sinir ediyor beni ama adil olmaya calisiyorum bazen bizi sinir etmeyecek erkek yok neticeden. Of allahim niye hastayim ya cok gicik oldum bu duruma cok sikici. Neyseki bu sefer i padim yanimda ennazindan. Hayir sonra bi de vicdan azabi cekiyorum adama yaptiklarim icin. Hic beceremiyorum kadin olmayi. Sonuna kadar vicdan azabincekmeden ben hakliyim diyre diretmeyi. Ama ben on sabah uyardim bugun ilgi bekliyorum ben hassasim diye. Ona gore gosterdi tabi de bana yetmiyor malum. Kizmamaliyim kemdime kizmamaliyim kendime.
Az onceki ruh halimle ben eskiden hep sevgilime saldiriyordum sen beni eskisi kadar sevmiyorsun bla bla diye. Zaten drama quennin iyice abartiyordum. Az onceki yazidan sonrz aglamaya basladim ama bu sefer tamamen farkindaydim annemin sevgi ve safkatini ozledigimi. O banyodaydi. Cagirdim. Ona sarilip agladim. Simdi daha iyiyim en azindan sorunum onunla ilgili degil biliyorum. Simdiye kadar bunu yapamamistim maalesef. Ve yapamadigim icin de kendime cok kiziyordum. Halbuki insanin kendine zaman tanimasi, kendini dovmemesi ne kadar onemli. Sorunun cevabini yanlis yerlerde aramamasi. Bugune ozel mi genel mi bilmiyorum ama benimkini ailemin bir parcasi gibi gormeme ragmen su an gormuyorum. Kendi evime gitmek ailemle olmak istiyorum.

Annemin gunu var

Su anda yataktayim. Hastaligim daha kotu oldu. Sevgilim kahvalti getirdi ama gonulsuzdu sanki ne bleyim emin degilim. Neyse gecen haftasonu ben de ona bakarken gonulsuzdum belki de. Burnuma ertilmis sana yag kokusu geldi durduk yerde. Sonra da goruntusu tabi. Annemin gunu var. Hazirlik yapiyor. Ocagin uzerinde sahan. Annem bir paket yagi aeritmis icinde. Yag kalibi tamamen erimeden ocagi sondurmus ki yanmasin yag. Geri kalan kucuk kalip kendi sicakliginda eriyecek. Sonra annem onunla elmali kurabiye yapacak mesela ya da baska herhangit bir tatli/tuzlu turevi. Ne guvenli bir koku. Ben hala onkarin kanatlari altindayim, evdeyim, kesanda veya edirnede. Annemin gunu var. Oh ne guzel misafirler gidince hepsine yumulucam. Annemin hazirliklari esnasinda bir taraftan cig yufka calacagim, bir taraftan kekten kalan hamuru parmaklayacagim, annem kizacak falan. Sonra annem yuzyirmi sekiz cesit mama yapmis olmasina ragmen misafirler geldiginde aman kusura bakmayin fazla bi sey yapamadim diycek onlar da aaaa olur mu sabahat hanimcim daha ne yapacaksiniz hepsi cok guzel olmus ellerinize saglik falan diyecekler hatta bazilari tarif alacak annem de gururla tarif verecek falan. Bu arada kadinlarin hepsi ayni anda bagirarak konusacak ama kim kimi dinliyor ben bilmiyorum :) coook eski gunlerde muzik koyup oynardi da kadinlar. Aksamdan cikarirdi annem kristal bardak takimlarini. Su bardagi, su barsaginin altigi ve o altligin uzerine konacak dantel, kristal surahinin uzerini ortmek icin dantel, tepsi uzerine dantel. Gelen misafire once kolonya tutulurdu. Kolonya az dokuluyorsa kadinlardan biri laf sokan bir espri yapabilir dikkat. Topuklu ayakkabi da giyerlerdi evde.
Sanirim bu sabah o guvenligin icinde olmayi mi ozledim ne? Simdi cok uzak o guvenlik bana. Hafta icinde babam bakti bana hastayken. İhlamur yap bana dedim. Poset ihlamur almis icine de seker atmis. Dedim bal koyucan limon sikican poset olmayacak. Annem olsa zencefil de koyardi hatta da babami zorlamadim artik daha fazla.
Simdi sevgilimse tamamen el ne kadar beni sevse de adamlar kadinlara bu sekilde bakmayi sevmiyorlar anacim. Ben gecen haftasonu ona nasil baktim. O da bana wasa uzerine beyaz peynir koyup getirmis. Olmuyo iste beceremiyorlar. Kiyamam ihlamur ve meyve de getirmis ama ben bugun bir kadinin sefkatine ihtiyac duyuyorum sanirim. Bugun bana sevgi gosterin hastayim ben.

09 Aralık 2011

super bi sey bu

az once 99 liraya Michael Kors elbise aldim desem inanir misiniz? inanmazsaniz girin de gorun bence turkiyedeki en iyi online alisveris sitesi bu. mallar acisindan yani. servis nasil gorecegiz. uye olmak isterseniz buyrun lilabella`ya. http://www.lilabella.com/odavet.aspx?u=edb81934-5c8a-4b22-b624-e7e6798292c5 biri Allah rizasi icin linki kelime seklinde yazmayi ogretsin bana yaaa bu ne upuzun linkleri kopyaliyorum buraya hani milet tik tik buraya falan yapiyo ya ben de istiyorum iste ondan.

taşındık

Bizim evin salonundan i pad ile enstantaaane... iş yerinde. yeni ofisim süper bol ışıklı, pencereli, mutluyum. ama hala hastayım. dün manitama kendi kendime gıcık olmuştum ya vallahi tuttum kendimi tebrik ediyorum. maraza çıkarmadım. olgunlaşıyorum sanırım. dün iş çıkışı kızlarla cook shop'a gittik. yaa oranın muzlu magnoliası süper. ama happily ever afterın muzlu pundingi bence daha güzel. ay bak yine canım istedi.

dün vanilya club'tan aralık ayı kutum geldi. foroğraf koymaya üşendiğim için sorry. bu ay o kadar çok beğenmedim gibi sanki. yani aslında daha büyük ve daha fazla ürün var gibi ama ne bileyim işte ben bir kırmızı essie oje bekliyordum misal. gerçi şu nuxe'un yağı iyi oldu hep alsam mı almasam mı bakıyordum şimdi deneyebileceğim. sanırım yine de hala tavsiye edebiliyorum. www.daybuyday ı biliyor muydunuz? ben yeni keşfettim. fena durmuyor.

Bu arada dün akşam www.evmanya.com un kurucu ortağı kankitom Aslı'ya ben bir teknoloji öğrettim. bunun şaşkınlığı ve haklı gururunu yaşıyorum. daha önce söylediğim gibi ben de ayşe'mden öğrenmiştim. uygulamanın adı "noteshelf". alu pen ile yazdığım. kızların hepsinin dibi düştü dün gece. üşenmediğim bir zaman daha detaylı anlatırım.

08 Aralık 2011

astayım

iki gündür işe gelemiyordum bugün toplantı olunca müvekkille mecburen geldim ama hala kötüyüm. manita almanya'da bugün dönüyor. ona yine bi kendi kendime gıcık oldum.

05 Aralık 2011

Gwyneth Paltrow

Bazıları doğuştan şanslı olüyur.


Bu pembe elbise Prada. Hastası oldum.

Burda saçlarına bayıldım. Uzasın ilk okazyonda bu topuzdan yaptırıcam.

çoraplar olmamış.

bu elbiseden dikebilir mi acaba Makbule Hanım (www.mkblconcept.com)




bu elbise de şukela

ha keza bu da

burda yüzü çok güzel





elie saab'ın da öyle böyle hastası değilim. gelinliğim elie saab olsun lüffen yaaa


Bence makbule hanım bunu da diker bana




ayokkop



Bu Prada çizmeleri çok beğendim maalesef. Param olsa da almam gerçi. ama bunun aynı modelininin ayakkanısı var bak onu alırdım işte.

jimmy choo. bir adet var bende jimmy choo ve sadece bir kez giydim. 3-4 sene oldu hem de alalım. çok rahatsız. fulyadaki beymen outlette vardı bir sürü hepsi de çok rahatsızdı ve fiyatları 200-300 civarı olmasına rağmen almamıştım.

ama güzeller bacım bakalım işte sanat eseri gibi.


beymen belenderda şuna benzer kahverengi süet denedim bi tane ay denemez olaydım. insanın tipi değişiyor ayol ayakkabıların üzerinde.


bu çok güzel. eminim de rahattır bu.

bu yıkılıyo...
bunlar çok gereksiz pahalı bence.

bunlar güzel.

bu da küsel :(

Çantalaaaar



Mulbery Bayswater almak için ölmüştüm sonra alsım şimdi umrumda değil. Sonu yok işte almanın hep daha güzeli çıkıyor. Ama Alexa'yı beğeniyorum. Koyayım dedim.







Şu morun siyahı var bende işte bayswate modeli o. fuşya balenciaga süper ama ben yine de balenciaga'nın hani bloğumda sağda duran modeli var ya onun fuşyasını tercih ederim. Bu arada turuncu Tod's da yıkılıyo bence.




İşte bahsettiğim gucci çanta ortadaki. Kardeşimin aldığı biraz buna benziyor işte.