taşındık

Bizim evin salonundan i pad ile enstantaaane... iş yerinde. yeni ofisim süper bol ışıklı, pencereli, mutluyum. ama hala hastayım. dün manitama kendi kendime gıcık olmuştum ya vallahi tuttum kendimi tebrik ediyorum. maraza çıkarmadım. olgunlaşıyorum sanırım. dün iş çıkışı kızlarla cook shop'a gittik. yaa oranın muzlu magnoliası süper. ama happily ever afterın muzlu pundingi bence daha güzel. ay bak yine canım istedi.

dün vanilya club'tan aralık ayı kutum geldi. foroğraf koymaya üşendiğim için sorry. bu ay o kadar çok beğenmedim gibi sanki. yani aslında daha büyük ve daha fazla ürün var gibi ama ne bileyim işte ben bir kırmızı essie oje bekliyordum misal. gerçi şu nuxe'un yağı iyi oldu hep alsam mı almasam mı bakıyordum şimdi deneyebileceğim. sanırım yine de hala tavsiye edebiliyorum. www.daybuyday ı biliyor muydunuz? ben yeni keşfettim. fena durmuyor.

Bu arada dün akşam www.evmanya.com un kurucu ortağı kankitom Aslı'ya ben bir teknoloji öğrettim. bunun şaşkınlığı ve haklı gururunu yaşıyorum. daha önce söylediğim gibi ben de ayşe'mden öğrenmiştim. uygulamanın adı "noteshelf". alu pen ile yazdığım. kızların hepsinin dibi düştü dün gece. üşenmediğim bir zaman daha detaylı anlatırım.

Yorumlar

Popüler Yayınlar