well well well

yeni bir yıl kapıda. benim geçmiş yılın muhasebesini yapacak zamanım olmadı açıkçası. Ama zor bir yıldı benim için. Allah'a şükürler olsun hala birbirimize aşık olduğumuz bir ilişkim var, zorlukları olsa da iyi bir işim var, annem yok ama ailemin geri kalanının sağlığı iyi, kardeşim ve babam daha iyi artık, ben daha iyiyim, arkadaşlarımla çok görüşemesem de onlar da iyi. Hamdolsun. Yeni yıldan isteklerim var elbette. En başında sağlık. Ben, babam, kardeşim, sevgilim, tüm dostlarım, tüm akrabalarım, siz, biz, hepimiz sağlıklı olalım. Bol bereketli bir yıl olsun 2012. flamenkoya başlamak istiyorum yeniden. az çalışığ çok para kazanmak istiyorum. Bu yıl bol seyahat etmek istiyorum. Bu yıl evlenmek istiyorum. Bir bebeğim olsun istiyorum. Mutlu ve huzurlu olmak istiyorum. Sağlıklı olmak istiyorum. Spor yapmak istiyorum. Hepinize en iyi dileklerimi sunuyorum. Yeni yılda beni izlemeye devam edin anacım. Öperim.

Yorumlar

Adsız dedi ki…
blogunuzu city's mos'a mı gitsem süzer bahçecik'e mi gitsem diye googleda arama yaparken keşfettim. 1 saatten fazladır okuyorum. Çok hoşuma gitti gerçekten.kesim için nereyi tavsiye edersiniz? ve o yerde kime kestireyim? bu arada mutluluklar diliyorum.2009daki bir yazıda bir tanıdğınızın sizi evlendirmek istediğini yazmışsınız şimdi 2012deki yazıları tıklayınca evleneceğinizi okudum çok garip geldi:)
Zeynep dedi ki…
Çok teşekkürler :) Bahçecik Süzer'de Tamer Bey ve Osman güzel keser. Ben uzun süredir Yıldırım Özdemir'e kestiriyorum saçlarımı. Özel bir model kestirecekseniz kesinlikle Yıldırım'a gidin derim ama çok özel olmayan bir kesimse o kadar para vermeyin Yıldırım'a, Bahçecik Süzer'e gidin derim. Ben bile unutmuşum öyle bir yazıyı :)Görücü usulü olmadı ama bu direkt aşk :)
Zeynep dedi ki…
aaa şimdi okudum yazıyı. Evlenmek istiyorum demişim bak oluyor inşallah. Spora da başladım :)
Adsız dedi ki…
yok özel bir kesim değil sadece saçlarımın uçlarının düz makasla kesilerek değilde(makas izinden hoşlanmıyorum artık) incelerek gelmesini istiyorum(gywneth paltrow gibi),
ismini bile yazmışsınız o kişinin sizi tanıştırmak isteyen tanıdığınız vefat edince:)iyi ki böle bir blog açmışsınız günlük gibi ne güzel. Ben de londraya gidiyorum haz.17sinde master için şimdi londra yazılarınızı okuycam:)çok sağolun cevapladığınız için.
Zeynep dedi ki…
ay evet şimdi hatırladım :))) O zaman bence Bahçecik Süzer iyi bir seçim olur. Ya da Yıldırım Özdemir'e gitmek isterseniz de ordan başka birine kestirirseniz de güzel keser. Ha bir de akaretlerde Yıldırım Özdemir'in bir alt markası gibi bir şeyi var. Ben hiç gitmedim ama giden arkadaşlarım var ve çok iyi olduğunu söylüyorlar.
Ay ne güzel çok özledim ben de Londra'yı. Aslında Londra ile ilegili yazmak istediklerimin hepsini yazamamıştım bile. Soho'da Yautcha diye bir çin restaurantı var. Oraya mutlaka gidin ve çıtır ördek yiyin. Mükemmel.

Popüler Yayınlar