10 Aralık 2011

Ben gotumu devirip saatlerce uyudum kiyamam alexim uzuntuyle oturmus. Hala da suratli ay bi yandan vicdan yapiyorum bi yandan da diyorum ne val alttan aliverse biliyo bugunu aman ne bileyim cok canim sikildi benim yaaa salidan beri hastayim gecen haftasonu benimki hastaydi. Ya calisiyorum ya hasta bakiyorum ya da ben hastayim cok cikasim var uf cidden yani soyle bir kurtlarimi dokesim var. Bugun cok anlik ic dokme seanslari oldu kusura bakmayin. Bana ya cocuk ya da yeni ask lazim ya da daha az calismak bilemedim.

Hiç yorum yok: