02 Şubat 2011

bu saatte

işteyim ben
vını taktım notebooka bir kaçamak yapıp girdim bloga. çıkıcam birazdan. çok yoğun işler bu sıra. masaj yapılan"spa"yı bile share purchase agreement olarak algılamaya başladım artık. bi de boğazım ağrımaya başladı sanırım hasta olucam. yarın sabah 8'de işte olmam lazım tekrar. cuma akşamı buika konserine gidiyorum oleeeeeyyyyy...

Hala hastasıyım :p Bu havada resot koleksiyonu mu çıkar?












Bugün çok daraldım

annemi çok özlüyorum bu sıra. annem ölmeyi hiç istemiyordu. ilk felç geldiğindeki korkusu geldi aklıma. offf yaaa...

Hastasıyım devam


Love and other drugsı izledim bu arada. sinemada para vermeye değmez. bu kadını da nasıl beğeniyorlar anlamıyorum ben yaaa... yalnız feci soyunmuş filmde şaşıttı beni ne yalan söyliyeyim.








asos.comda vardı bu ayakkabı çok da ucuz ama 36'sı yoktu :(





öldüm bu ayakkabıya
bu gece internet pek başarılı değil. halbuki bir sürü resim vardı yüklemek istediğim...

Hastasıyım.... Yaz gelsin yaaa...





bu resim styleboomun sayfasından