Bugun

Yine yatagimda dinlenmeye calisiyorum. Uc yikanmiyorum desem tiskinir misiniz benden :) bugun yikanicam :) sevgilim bugun alamanyaya gidiyor. Dun gece ziyarete geldi beni o yuzden. Cunku pazar gunu beni eve birakmasini istemistim. Iyiyiz simdi. Dun gece konustuk biraz. Ben hep onu suclarken bana ilgi gostermiyorsun eski gunlerdeki gibi degilsin diye meger o da benim onu daha az sevdigimi dusunurmus. Meger ben de eskisi gibi davranmiyormusum ona aslinda. Benim de kendimce sebplerim vardi tabi. Bunlari banao soylemedi ben buldum bu arada dun dusunurkene :) iliski monotona girdi diyoruz ya bazen demek yerine biz cikarmaya calissak daha iyi olacak galiba. Iz kadin kismisi hep erkeklerden bekliyoruz zaten bazi seyleri. Bizim turk kulturunun bazi bize dayatmalari cok gicik bence. Bu konuda uzun uzun yazacaklarim var ama hic halim yok inanain. Neyse bugun de huzursuz olacak baska seyler buldum :) allahim bi rahat durayim artik yaaa. Neyse aslinda hastaligimi ve biriken isleri saymazsak sorun yok aslinda. Hadi operim hepinizi.

Yorumlar

Popüler Yayınlar