24 Şubat 2010

Alışveriş deseniz

Vallahi o konuda da hiç birşeyim olmadı çok uzun zamandır. Bir ara Derimod'un indiriminde deri mont almıştım bir adet bak o güzeldi. Banana Republic'ten bir kot aldım 27 beden bir hafta sonra kilo verince kot bol gelmeye başladı uyuz oldum yaa feci hem de :(
Banana Republic'ten artık birşey almayacağım çok dandik vallahi. Kışın bi dolu para verdiğim eteimin ağzı yüzü kaymış. Beyaz t-shirt de iki yıkamadna sonra kaydı. Bir daha gerçekten hayatta almam.
Haftasonu annemi caddeye götürdüm orda gezerken de Laura Ashley'den super güzel fistolu içine kaşar kaçmış hanımefendi geceliği aldım. Tavsiye ederim bak onu.
Bi de güneş gözlüğümü Edirne'ye giderken Ulusoy'da unuttuğumdan ve bulan hemen içlediğinden (buradan Ulusoy'u kınamak istiyorum) güneş gözlüğü aldım. Nil ve Çiğdem'e teşekkürler bana burayı öğrettiler siz de bana teşekkür edin şimdi burayı size öğreteceğim içim. Doğubank'ın 2 nci katında yer alan optikçilerden Toğ Optik'ten Kanyon'daki fiyatın nerdeyse yarısına güneş gözlüğü aldım. Sakın normal optiklerden almayın. Üşenmeyin gidin Eminönü'ne. Tel: 0 212 527 17 66 Tuğrul Bey'e selamımı söyleyin ;)
Vallahi bu kadar.
Ayrıca buradan telefonlarını açamadığım, kendilerine geri dönemediğim tüm arkadaşlarımdan özür dilerim. Hala da bu konuda çok başarılı değilim zira hala ruhum yetişmedi hala içim telaşlı, kafam iş dışında başka birşeye çalışmaz durumda. Ama bu benim hayatımın gerçeği sanırım artık kabul etsem iyi olur. Ne de olsa toplam 6,5 yıllık iş hayatımın sadece 2 yılı rahat geçti :(

Pera Thai

Geçenlerde diyeceğim ama aslında epey oldu. Artık sosyal kelebeklikle pek alakam kalmadı ama güzel yemeğe her zaman vakit var. Uzakdoğu mutfağını çok seven bir insan olarak Pera Thai benim için iyi bir durak. Yediğim ana yemek (iştahım kesildiği için başlangıç alamadım) menüde olmayan bir yemekti. Unuttum şimdi menüde etli olan birşeyi ben karidesli istedim. Yeşil körili. İsterseniz kırmızı da yapıyorlar. Orta acılı dedim ama oldukça acıydı. O yüzden siz az acılı isteyin bence. Yine de afiyetle yedim ama.
İştah kapanıklığımdan bahsetmişken, burada zikredemeyeceğim ama basında da çıkan bir projemiz sebebiyle o kadar çok çalıştım ki size anlatamam. Sabah bir simir yiyordum gecenin körüne kadar çalışş, koştur vs derken başka hiçbirşey yiyemiyordum. Haliyle 1 haftada 2 kilo verdim. Biliyorsunuz zaten sigaraya başladım, insan gibi de başlamadım ki. Eski halimden daha kötü içiyorum. Enerjim iyice düştü. Art of Living'e de zaman ayıramıyorum. Haftasonları da çalıştığım için pek dinlemedim. Bir dokun bin ah işit benim durumlar böyle. Yavaş yavaş dinleniyorum ama proje bitti ama bu sefer de biriken günlük işlerle boğuşuyorum. Elli bin tane sözleşme hem de 8 puntoluk. Ben bi keresinde sinirden ağlamıştım sözleşmedeki çok küçük yazıları okumaya çalışırken biliyo musunuz :)

Kızarmış muzu beğenmedim, dışı hem çıtır değildi hem de çok soğuktu. Çok sevmeme rağmen yiyemedim.
Bu da biraz erotik bir resim oldu kusura bakmayın ama kızarmış muz 10 numaraydı valla.
Bu arada ben pek tv izlemem biliyorsunuz. 3 haftadır aşk-ı memnu izliyorum 1) ne giymişler diye, 2) Firdev'e bakıp azcık fingirdeme yol yordamı öğreneyim diye. Bir de şimdi annem geldi her akşam tv açık. İki akşamdır da yemekteyize sardım, o kadar uykum var izliyorum onu Allah'ım Yarab'bim.

16 Şubat 2010

Helloooooo

çok yorgunum. enerjim müthiş düştü. geçen hafta iki gün izin alacaktım, sana ihtiyacımız olabilir dediler, kalış o kalış. amma velakin diyorum ki algım düştü verimli çalışamıyorum yorgunum sadece pazar gunu uyumakla dinlenilmiyor.
neyse baymayayım sizi dün evde temizlik vardı. temizlikçiye öğle yemeği göndermeyi unuttum Allah beni kahretmesin yaaa... günahı patronlarıma yorgunum diyorum yaaa...
pencereyi de silicem diye bir açmış ki kapamak mümkün değil. hadi bütün yazı pencere açık geçiriyorduk da kış vakti aralık pencere ile uyumak... neyse...
bu akşam annem geliyor. yengemle ankaradaydılar bir süredir. kuzenimin hizmetçili özel şoförlü evinden sonra sosyal statüsü düşecek kadıncağımızın ama ne yapalım. bizim yerimizi tutamaz o sefahat herhal :) çok özledim annemi ya çok seviniyorum valla. kemoterapiler bitti. 9'a uzatılmıştı bu arada. yakında testleri var. iyi olduklarını umuyoruz. cumartesi gezdireyim minnoşumu. pera müzesine götüreceğim sanırsam. sonra da güzel bir yemek yeriz. hava da güzel olacak. yaşasın.
havanın da biraz düzelmesine çok seviniyorum. günler de uzuyor. bir süre daha soğuk olsaydı depresyona girecektim yeminlen. böyle bir bahar coşkusu oluyor içimde zaman zaman.
btw fosur fosur sigara içiyorum :(
neyse ben çıkıyorum şimdi sonra devam ederim update vermeye.
öptüm ba bay.
ps: ayşeler yarışmayı kazandılar, nisanda praga gidiyorlar. destek olan herkese teşekkürler.

12 Şubat 2010

çok rica ediyorum

facebookunuz varsa aşağıdaki linkten arkadaşım Ayşe'ye oy verin pls. Yarışma bu gece 12'de sona eriyor ve 6 oy farkla ikinciler şu anda.
En çok oy alan Prag’a gidiyor.
Aşağıdaki linke tıklayıp applicationa izin verdikten sonra resmi beğenir misiniz? “beğendim” butonuna tıklamayı unutmayın
application zor değil hiç üşenmeyin.
http://apps.facebook.com/gercekaskinresmi/album.php?sayfa=album&fotografID=191
şimdiden teşekkürler

04 Şubat 2010

nerde bu zeynep diyenlere

çok yoğun ve de yorgunum. ama iyiyim. sosyal kelebeklikle alakam yok şu sıralar. yemek yemeye, tuvalete gitmeye bile vakit yok. ilk defa şu an sakin oturuyorum yeni gelecek dosyaları beklerken.
optum ba bay