Doktora gittim geldim yataktayim su anda. Benimki de malla gitti yiyecek birseyler almak icin. Bildigin pms gibiyim ama daha yeni bitti halbuki. Dayanamayip biraz tartakladim kendisini sozlerimle. Allahim bazen kendimi gercekten ruh hastasi gibi hissediyorum. Kadin olmak ne zor zanaat. Nazimi cekmedi bugun gibi hissediyorum aslinda cekti de ben ona soylenmeye baslayana kadar cekmedi. Bazen gercekten sinir ediyor beni ama adil olmaya calisiyorum bazen bizi sinir etmeyecek erkek yok neticeden. Of allahim niye hastayim ya cok gicik oldum bu duruma cok sikici. Neyseki bu sefer i padim yanimda ennazindan. Hayir sonra bi de vicdan azabi cekiyorum adama yaptiklarim icin. Hic beceremiyorum kadin olmayi. Sonuna kadar vicdan azabincekmeden ben hakliyim diyre diretmeyi. Ama ben on sabah uyardim bugun ilgi bekliyorum ben hassasim diye. Ona gore gosterdi tabi de bana yetmiyor malum. Kizmamaliyim kemdime kizmamaliyim kendime.

Yorumlar

Popüler Yayınlar