29 Kasım 2011

http://www.theblondesalad.com/2011/11/after-brunch.html dibim düştü resmen tam benli herşey özellikle çanta etek ve botlar. of biri bana bu fendi çantadan alsa ben kıyamam o kadar paraya yeminlen.

28 Kasım 2011

Noel hediyesi

http://mugemmell.blogspot.com/ sitesinde kocama ne hediye alsam doğumgünü için demiş. ben de size sorayım ne alayım ben Alex'e noel için? Noel onlar için oldukça önemli biliyorsunuz. hadi fikir verin. Geçen noelde milimetric'ten gömlek yaptırmıştım o olmaz. Yıldönümümüzde de Zeynep Baransel gravürü almıştım hatırlarsanız. doğumgününde ne almıştım unuttum ya sahiden ne almıştım ben ona doğumgününde? he hatırladım camperdan ayakkabı almıştım.
birşeyler yazmak istiyorum. ama ne yazacağımı bilmiyorum. bu sıralar yaşadığıma dair pek kanıt yok hayatımda. dolayısıyla yazacak anlamlı bir şey de yok gibi geliyor. şikayet değil mi çok şükür herşey yolunda. sadece bir hamster gibiyim. kapitalizmin çarkının içinde dönüp duruyorum. ayakkabı resmi koyup sonra da bunları yazmak çok anlamsız geliyor biliyorum. ama öyle hissediyorum.

şu kurumsal hayatın insana yaptığını kimse yapmıyor vallahi.

perşembe babam ve Elif Viyana'ya gidiyorlar. onların adına çok seviniyorum. bense ofisimde oturmuş götümü büyütüyorum. neyse bunu da kabullenmek lazım. bu da böyle bir dönem. farkettimki blogumda en çok onkologlarla ilgili yazım okunuyor. sormak istediğiniz birşey olursa lütfen çekinmeyim. e-mail adresimi ve telefonumu da veririm size. o kadar iyi biliyorum ki o süreci. çok uzakmış gibi geliyor bazen. sanki hiç yaşamamışım gibi. ama biliyorum aslında. hala biliyorum. hayat enteresna hakikaten. kimseye kaldıracağından daha fazlası gelmiyor aslında. bittim dediğin yerde bile çok varsın aslında.

Goa




Elif'in arkadaşı Sırma gitmişti. şu terlikleri elinde olan ta kendisi. resimler de ondan.

Bugün Kardeşim Ne Giydi

gerçek kürk değil merak etmeyin. ama kürkle aynı renk şapsi gerçek kedimiz :)

etek annemden kalma elif boyunu kısalttırdı sadece.

çakma kürkü top shop.

saten ceketi ya top shop ya da dorothy perkins emin değilim.

siyah body markasız sanırım

siyah çorap calzedonia

çizmeler de markasız sanırım

ben bütün olarak bu sabah kardeşimi biğendim.

26 Kasım 2011

bir cumartesi klasiği olarak yine ofisteyim

ama birazdan çıkacağım. umuyorum. bu sabah kuantum seansıma gittim. bununla ilgili ayrı bir yazı yapacağım çünkü bunu hakediyor. 2010 yılı baharında 3 seans gitmiştim ben ve inanılmaz işe yaramıştı. taaa ki anneme kadar... sonra herşey allak bullak olmuştu zaten. bir süredir yine ihtiyacım olduğunu hissediyordum. meğer iyiymişim aslında :) neyse ben çıkıyorum acıktım bir şeyler yemem lazım. hepinize güzel bir haftasonu dilerim. byes

25 Kasım 2011

yeni ojem

yeni dediğim aslında bayramda almıştım. hayır bayram için değil. natalie portmanın dior reklamlarında elindeki ojeden. vallahi çok zor buldum kapanın elinde kalmış. bizim ofiste renkli yasak ya o yüzdne böyle ten ren gibi bir şey aldım. ama çok güzel hakikaten. yazın bronzken de çok güzel duracağını düşünüyorum. 219 numarası. tek dezavatanjı 3 kat sürünce güzel duruyor. en azından benim tırnaklarımda.

diordan o gün dünyaları aldım desem yeridir. sonra tek tek resimlerini çeker anlatırım. ama hepsinden de çok çok memnunum.

yeni yüzüklerim

istinyeparktaki beymen blendardan aldım. batya kebudi. ama sonra pişman oldum çünkü cevzoşun arkadaşıymış. kazıklanmış olabilirim :( belli olmuyor ama a hrfli olan aslinda rose altın. iki farklı yüzük ama yanyana tekmiş gibi duruyor.

hi hi :)

biliyorum bazen şapşik olabiliyorum. noteflash diye bir application indirdim bir de kalem aldım alupen stylush mı ne oyle bi şey en iyisiymiş. artık defter yerine i padimi kullanacağım. öyle de teknolojik insanım :) süper ama di mi

bunu yayınladım sanıyordum

hi hi :)

biliyorum bazen şapşik olabiliyorum. noteflash diye bir application indirdim bir de kalem aldım alupen stylush mı ne oyle bi şey en iyisiymiş. artık defter yerine i padimi kullanacağım. öyle de teknolojik insanım :) süper ama di mi

21 Kasım 2011

Dun gece

Saat on bucuk onbire kadar falan calistim. Sonra ofisimizin gencleri beni disari cikardilar. Supper cluba gittik. Anam pazar aksamlarinin da gideri varmis vay anasini dedim. Guzel caliyor ama kekomanci boldu. Bir gibi de evcazima dondum. Daha dogrusu manitamin ebine gittim. Her ne kadar kendisi ispanyada da olsa eevi benim ofisime daha yakin oldugu icin orada kaldim. Hediyemi kimse istemiyor mu yaw neden yazmiyorsunuz :)
Operim hepinizi.
Hepinize iyi haftalar.

20 Kasım 2011

Laser gunlugu ucuncu gun

Doktor icki icme sadece bir kadeh ya da demesine ragmen dun gece bir kadeh sarap bir bir kadeh sampanya bir shut tekila ictim. Arada da kardesimin birasindan otlandim. Bu sabah yuzum kirmizi uyandim. Belki saatlerdir krem suremedigimdendir belki de ickiden. Bilemedim. Gunun ilerleyen saatlerinde belki doktorumu ararim. Ben de haftalardir calisiyorum bu hafta cikasim tuttu tam da laser sonrasi. Doktora da yok cok icmem ben diyordum. Hos yine cok icmis degilim saat sekiz sabah dort bucuk araligini dusununce.
Dun gece once salt beyoglunun bistrosuna gittik. Mimoletin alt restauranti gibi dusunun. Yemekler muhtesemdi. Suremiz kisitli oldugu icin Bir salata bir de lazanya soyledik iremle paylastik. Onden de fincan icinde karnibahar corbasi ikram ettiler bize. Muhtesemdi. Fotolarini sonra yukleyecegim. Sonrasinda salata geldi ki sunumu ve soslari muhtesemdi. Lazanya da cok guzeldi ama onun resmini cekmeyi unutmusum. Sonrasinda da hizimizi alamayip bir de krem brule paylastik ki o da coook guzeldi. İki kadeh de kayra savinyon blan ictik. Buz gibiydi oh mis. Biz cok cok begendik. Kesi
Nlikle yine gidecegiz. Sasirtici bir sekilde cok az insan vardi. Garsonlar cok sicak ve ilgiliydi. Servis hizliydi. Sanirim daha cok duyulmadi o yuzden bostu. Yakinda dolar tasar bence.
Sonrasunda borusan muzik evinde islak kopek konserine gittik. İnanmazsiniz cok begendim. Klasik muzik konseri kadar rahatlaticiydi. Pek cok insan icin modern sanat eseri izlemek gibi gelebilir. Ben de yaparim bunu gibi. Ama kesinlikle oyle degil. Gidin diye tavsiye edebilir miyim bilmiyorum cunku degisik kufur de edebilirsiniz yani bana. Ama ben sizin yerinizde olsam bir kez meraktan giderdim. Ustelik radyoda dinlemek gibi degil. Canli olarak dinelemek farkli bir haz veriyor. Ben hakikatn cok begendim ve 23 araliktaki gitar cafedeki konserlerine de gitmeyi planliyorum..
Sonra cikista tum muzisyenler ve arkadaslariyla urban'a gittik ama yer yoktu. Artistanbul diye kucuk bir bara gittik. Ordan biz irem elif ben ayrilip nuperaya gittik. Aman yarabbim o ne kalabalikti. Resmen serseme dondum kalabaliktan. Of diyorum. Uzun sure gitmem artik sanirim. Kucuk oda var ya sagdaki orda biraz dansedip 11:11'e gectik biraz. Orasi tenhaydi o sirada iste tekila shutlari orda icip biraz dinlenip tuvalet molasi falan geri donduk nuperaya da. Sonra cevzoslar da geldi. Biraz daha kaldiktan sonra buyuk bir vestiyer kuyrugu sonrasi ayaklarimiza kara sular inmis bir halde ciktik. Kardesim zorla bizi xlarge goturdu nolur iki dakika bakip cikicaz diye. Xlarge'i kapattik resmen. Orda salak salak eglendik kendi capimizda.
Ozetle istanbul gecelerinde sunu farkettim. Cok yakisikli ve bekar erkekler var. Ama benim basim bagli siz bekarlar icin soyluyorum. Bir de erkeler kizlarla gelip rahat rahat konusmaya baslamis. Sanmayin bir sey oldu dedigim gibi ben cok sadigimdir ama norma insan insana sohpet ettik bazi insanlarla. Sasirticiydi istanbul da mi modernlesiyor ne :)
Oyle iste ben birazdan ise gidicem haber bekliyorum bir muvekkil ve bir is arkadasimdan. Gece kalacak gibi duruyor bu demek ki gece de gec cikacagim. Bilseydim dun gece stres yapmazdim bari butun gece yarin calisacagim diye.
Oyle iste iyi bakin kendinize. Hepinize iyi pazarlar.
Xlargeda bir travesti tukurerek konusuyordu aids olmam di mi?

19 Kasım 2011

Hediye veriyorum


Lazer tedavisi oldugum icin yuzumdeki kizarikliklar icin bu kreme ihtiyacim yok artik. Zaten bir iki kez kullanmistim. İhtiyaci olan bana adresini verirse gonderirim. İhtiyaci olan bir de izleyici olabilir mi :) doktorum vermisti eczane kozmetigi. Noviderm'in isoteliale anti redness skincare. Simdiden gule gule kullanin. Operim.

Laser gunlugu ikinci gun

Dun aksam yuzum kirmiziydi. Bugunse hic kirmizilik yok hatta parkiyor cildim. Biraz sis gibiyim sadece. Simdilik asayis berkemal. Aksam arkadasim volkinin muzik grubu islak kopegin konseri var borusanda. Oraya gidecegiz. Ozgur cazla ilgilenen varsa ilgisini cekebilir.

18 Kasım 2011

Supriz

Bugun is cikisi amerikan hastanesindeki doktorum halil beyazita gittim. Yuzumdeki kizariklik sorunu ve gozenkler icin lazer yaptirdim. Bir ay sonra bakacak baska seans gerecek mi diye. İki uc seans olabilir demisti. Bakalim gorecegiz nasil olacak. Ben de buradan paylasacagim deneyimimi. Bu arada vakitsizlikten uyusturacak krem suremedik ama acimadi.
Bu arada kuantum kocuma hala gidemedim. O yuzden yazamadim ama gecen yil nisan mayis ayinda uc seans almistim ve cook faydasini gormustum. O yuzden tekrar bir seans yapmak istiyorum. Ozge İsin kocumun adi. Kendisi izin verirse telefonunu yazarim buradan.

17 Kasım 2011

h&m for versace

ya abi sabahın 8 buçuğunda kalkıp istinye parkta h&m sırasına girmek ne demek yaa. versacenin mirasını mı dağıtıyorlar kafayı mı yediniz siz? yok mu hiç işiniz gücünüz. millet açlıktan soğuktan çadırları yağmalıyo da size noluyo... hangi akla hizmey bir dükkanı yağmalayıp üzerine de para veriyorsunuz. allah akıl fikir versin diyorum.

15 Kasım 2011

Kıssadan Hisse

beni bilen bilir. tembelimdir. iş yaşamı hariç tabii. sevgilim de çıkarken kapıyı kilitme konusunda hassastır. biliyor musunuz bana kapıyı nasıl kilitletiyor. o evden çıkarken kapıyı üstüme kilitliyor ben de mecburen çantamdan anahtarı bulup kapıyı açıyorum çıkarken de kilitliyorum anahtarı zaten çıkardığım için. yoksa üşenip kapıyı hayatta kilitlemem. o bunu bilinçli mi yapıyor bilmiyorum hiç konuşmadık. ama birine istediğinizi yaptırmanın binbir türlü yolu var. sürekli kapıyı kilitle diye söylenmekten daha akıllıca ve başarılı değil mi? saksıyı çalıştıralım kızlar bizde adamlar üzerinde böyle yöntemler bulmalıyız işte söylenmek yerine.

11 Kasım 2011

Hayat güzel... bence...

cumartesi çalışacak olsam da, İrem'in babaannesi ölmüş olsa da, sevgilim yamacımda değilse de şu anda, i padimin pin kodunu unutmuş olsam da, bienela gidemeyecek olsam da, hayat güzel bence. ayakkabılar da çok güzelmiş di mi :)

Van depremine şehitlere falan girmiyorum çünkü o zaman hayat güzel demekte zorlanıyorum. geleni vakurla karşılamak konusunda sıkıntılarım olabiliyor çünkü zaman zaman.

şunu farkettim, ben ne zaman bunalım olsam buraya modayla ilgili, tüketimle ilgili abuk sabuk resimler koyup abuk sabuk şeyler yazıyorum. mutlu olduğum zamanda daha anlamlı şeylerdeb bahsetmek istiyorum. bunalım moduma girince bi dürtün beni. kendine gel kadın falan deyin bi şey yapın bacılar.

10 Kasım 2011

Sevgili babama ve İrem'e ve Volkan'a ve Çiğdem'e ve tüm dostlarıma

Öyle yıkma kendini,
Öyle mahzun, öyle garip...
Nerede olursan ol,
İçerde, dışarda, derste, sırada,
Yürü üstüne - üstüne,
Tükür yüzüne celladın,
Fırsatçının, fesatçının, hayının...
Dayan kitap ile
Dayan iş ile.
Tırnak ile, diş ile,
Umut ile, sevda ile, düş ile
Dayan rüsva etme beni.

Gör, nasıl yeniden yaratılırım,
Namuslu, genç ellerinle.
Kızlarım,
Oğullarım var gelecekte,
Herbiri vazgeçilmez cihan parçası.
Kaç bin yıllık hasretimin koncası,
Gözlerinden,
Gözlerinden öperim,
Bir umudum sende,
Anlıyor musun ?

AHMED ARİF

Babam

ne zaman yüzüm düşse
bana umut veren yegane insan
annemin yadigarı
beni sevgi arsızı yapan insan
varlığıyla bana en büyük destek şu hayatta
bitanem
onu çok seviyorum

Ölümcül bir aşk hikayesi

http://www.sutkutusu.com/post/11732039858/mouriraupresdetoi tek kelimeyle muh-te-şem. ba-yıl-dım. ben normalde videoları izlemem ama bir şekilde bunu izledim ve çok çok beğendim. izleyiniz, izlettiriniz :)

anadolu hisarı

Dün Göksu Deresi kenarında yer alan Hüseyin Bey'in yerinde kahvaltı ettik. hemen akabinde de hamsi tava yedik :) kesinlikle tavsiye ederim çok çok güzel bir yer.

sonrasında Anadolu Hisar'lı olan bir arkadaşımızın balıkçı arkadaşı bizi teknesiyle Göksu Deresi'nde ve boğazda gezdirdi. Reha Erdem'in Hayat Var filmini çektiği barakayı görmeye çalıştık ama göremedik. İzlemeyenleriniz için Hayat Var'ı çok çok tavsiye ederim. Çok güzel bir film. Bu arada İncir Reçeli'ni izledim. Bazı diyaloglar çok yapmacık. Bir türlü Issız Adam'daki gibi olamıyor. Ama yine de güzel film. Bir Avuç Deniz'de de diyaloglar çok yavandı mesela. filmi de o kötü hale getiriyordu zaten. Halbuki aslında çok haksızlık edilecek bir film değildi.

Yalılardan yalı beğenerek gezimize devam ettikten sonra Güverte Restaurant'ta balık yedik. Sonrasında da evcazımıza döndük. Dün gece Vodafone'dan taahhütlü i pad aldım :) hi hi hi :)

bi de sevgilim bana sürpriz yapıp mor kitchenaid mikser almış. fuşya olmadığı için Türkiye'de mor almış :) kıçınızı kaşıyın nazar değmesin. ne zaman vaktim olacak da onu kullanacağım bilemiyorum ama var yani sonuçta :)

size kuantum koçumdan bahsedememiştim. bu pazar yeniden bir kuantum seansım olacak. ondan sonra tecrübelerimi anlatacağım size.

çok öperim hepinizi.

04 Kasım 2011

Bugün doğumgünü olan bebişime gelsin bunlar

kadın benim beğendiğim bütün elbiseleri giyiyor yaa...

şu elbisenin güzelliğine bak.



peki ya bu elbisenin. of yaa. ben sabahladım burda millet nasıl hayatlar yaşıyor.






Elie Saab bence gelmiş geçmiş en iyi elbise tasarımcılarındandır. Elie Saab gelinliğim olsun benim inşallah.



hoşuma gittiler




zannımca bu mont bana çok yakışır :)



bu aralar bu sol baştaki gibi kombinler çok hoşuma gidiyor

ha keza bu sol baştaki de

02 Kasım 2011

yeni küçük promosyonlarım

vanilya clubtan ilk kutum geldi. promoston seven bir insan olarak çok mutlu oldum. küçük bir essie marka oje var ama keşke gri değil de daha düzgün bir renk gelseydi. küçük dediğim de mavala kadar var. bir ara vakit bulunca resimlerini çekip koyacağım. dün gece onikiye kadar falan çalıştım bu gece de uzun olacak besbelli. cuma günü bir teslimim var hayırlısıyla sağsalim bitsin ondan sonra rahatlayacağım. ama şu vanilya club üyeliğini tavsiye ederim.

bugün sevgilime çiçek yolladım. çok mutlu olmuş :) ben de onu mutlu ettim diye mutlu oldum.

kolay gelsin hadi bana öperim.

01 Kasım 2011

ağlıycam galiba

yoğun iş temposu ile birlikte tekrar asabi olmaya başladım ki bu benim hiç hoşuma gitmiyor. toplantıya giricem sonra devam ederim.