anadolu hisarı

Dün Göksu Deresi kenarında yer alan Hüseyin Bey'in yerinde kahvaltı ettik. hemen akabinde de hamsi tava yedik :) kesinlikle tavsiye ederim çok çok güzel bir yer.

sonrasında Anadolu Hisar'lı olan bir arkadaşımızın balıkçı arkadaşı bizi teknesiyle Göksu Deresi'nde ve boğazda gezdirdi. Reha Erdem'in Hayat Var filmini çektiği barakayı görmeye çalıştık ama göremedik. İzlemeyenleriniz için Hayat Var'ı çok çok tavsiye ederim. Çok güzel bir film. Bu arada İncir Reçeli'ni izledim. Bazı diyaloglar çok yapmacık. Bir türlü Issız Adam'daki gibi olamıyor. Ama yine de güzel film. Bir Avuç Deniz'de de diyaloglar çok yavandı mesela. filmi de o kötü hale getiriyordu zaten. Halbuki aslında çok haksızlık edilecek bir film değildi.

Yalılardan yalı beğenerek gezimize devam ettikten sonra Güverte Restaurant'ta balık yedik. Sonrasında da evcazımıza döndük. Dün gece Vodafone'dan taahhütlü i pad aldım :) hi hi hi :)

bi de sevgilim bana sürpriz yapıp mor kitchenaid mikser almış. fuşya olmadığı için Türkiye'de mor almış :) kıçınızı kaşıyın nazar değmesin. ne zaman vaktim olacak da onu kullanacağım bilemiyorum ama var yani sonuçta :)

size kuantum koçumdan bahsedememiştim. bu pazar yeniden bir kuantum seansım olacak. ondan sonra tecrübelerimi anlatacağım size.

çok öperim hepinizi.

Yorumlar

Turuncu Gezegen dedi ki…
kuantum koçunu merak ettim.. kimdir? işe yarıyor mu?

Popüler Yayınlar