Laser gunlugu ucuncu gun

Doktor icki icme sadece bir kadeh ya da demesine ragmen dun gece bir kadeh sarap bir bir kadeh sampanya bir shut tekila ictim. Arada da kardesimin birasindan otlandim. Bu sabah yuzum kirmizi uyandim. Belki saatlerdir krem suremedigimdendir belki de ickiden. Bilemedim. Gunun ilerleyen saatlerinde belki doktorumu ararim. Ben de haftalardir calisiyorum bu hafta cikasim tuttu tam da laser sonrasi. Doktora da yok cok icmem ben diyordum. Hos yine cok icmis degilim saat sekiz sabah dort bucuk araligini dusununce.
Dun gece once salt beyoglunun bistrosuna gittik. Mimoletin alt restauranti gibi dusunun. Yemekler muhtesemdi. Suremiz kisitli oldugu icin Bir salata bir de lazanya soyledik iremle paylastik. Onden de fincan icinde karnibahar corbasi ikram ettiler bize. Muhtesemdi. Fotolarini sonra yukleyecegim. Sonrasinda salata geldi ki sunumu ve soslari muhtesemdi. Lazanya da cok guzeldi ama onun resmini cekmeyi unutmusum. Sonrasinda da hizimizi alamayip bir de krem brule paylastik ki o da coook guzeldi. İki kadeh de kayra savinyon blan ictik. Buz gibiydi oh mis. Biz cok cok begendik. Kesi
Nlikle yine gidecegiz. Sasirtici bir sekilde cok az insan vardi. Garsonlar cok sicak ve ilgiliydi. Servis hizliydi. Sanirim daha cok duyulmadi o yuzden bostu. Yakinda dolar tasar bence.
Sonrasunda borusan muzik evinde islak kopek konserine gittik. İnanmazsiniz cok begendim. Klasik muzik konseri kadar rahatlaticiydi. Pek cok insan icin modern sanat eseri izlemek gibi gelebilir. Ben de yaparim bunu gibi. Ama kesinlikle oyle degil. Gidin diye tavsiye edebilir miyim bilmiyorum cunku degisik kufur de edebilirsiniz yani bana. Ama ben sizin yerinizde olsam bir kez meraktan giderdim. Ustelik radyoda dinlemek gibi degil. Canli olarak dinelemek farkli bir haz veriyor. Ben hakikatn cok begendim ve 23 araliktaki gitar cafedeki konserlerine de gitmeyi planliyorum..
Sonra cikista tum muzisyenler ve arkadaslariyla urban'a gittik ama yer yoktu. Artistanbul diye kucuk bir bara gittik. Ordan biz irem elif ben ayrilip nuperaya gittik. Aman yarabbim o ne kalabalikti. Resmen serseme dondum kalabaliktan. Of diyorum. Uzun sure gitmem artik sanirim. Kucuk oda var ya sagdaki orda biraz dansedip 11:11'e gectik biraz. Orasi tenhaydi o sirada iste tekila shutlari orda icip biraz dinlenip tuvalet molasi falan geri donduk nuperaya da. Sonra cevzoslar da geldi. Biraz daha kaldiktan sonra buyuk bir vestiyer kuyrugu sonrasi ayaklarimiza kara sular inmis bir halde ciktik. Kardesim zorla bizi xlarge goturdu nolur iki dakika bakip cikicaz diye. Xlarge'i kapattik resmen. Orda salak salak eglendik kendi capimizda.
Ozetle istanbul gecelerinde sunu farkettim. Cok yakisikli ve bekar erkekler var. Ama benim basim bagli siz bekarlar icin soyluyorum. Bir de erkeler kizlarla gelip rahat rahat konusmaya baslamis. Sanmayin bir sey oldu dedigim gibi ben cok sadigimdir ama norma insan insana sohpet ettik bazi insanlarla. Sasirticiydi istanbul da mi modernlesiyor ne :)
Oyle iste ben birazdan ise gidicem haber bekliyorum bir muvekkil ve bir is arkadasimdan. Gece kalacak gibi duruyor bu demek ki gece de gec cikacagim. Bilseydim dun gece stres yapmazdim bari butun gece yarin calisacagim diye.
Oyle iste iyi bakin kendinize. Hepinize iyi pazarlar.

Yorumlar

Popüler Yayınlar