Pera Thai

Geçenlerde diyeceğim ama aslında epey oldu. Artık sosyal kelebeklikle pek alakam kalmadı ama güzel yemeğe her zaman vakit var. Uzakdoğu mutfağını çok seven bir insan olarak Pera Thai benim için iyi bir durak. Yediğim ana yemek (iştahım kesildiği için başlangıç alamadım) menüde olmayan bir yemekti. Unuttum şimdi menüde etli olan birşeyi ben karidesli istedim. Yeşil körili. İsterseniz kırmızı da yapıyorlar. Orta acılı dedim ama oldukça acıydı. O yüzden siz az acılı isteyin bence. Yine de afiyetle yedim ama.
İştah kapanıklığımdan bahsetmişken, burada zikredemeyeceğim ama basında da çıkan bir projemiz sebebiyle o kadar çok çalıştım ki size anlatamam. Sabah bir simir yiyordum gecenin körüne kadar çalışş, koştur vs derken başka hiçbirşey yiyemiyordum. Haliyle 1 haftada 2 kilo verdim. Biliyorsunuz zaten sigaraya başladım, insan gibi de başlamadım ki. Eski halimden daha kötü içiyorum. Enerjim iyice düştü. Art of Living'e de zaman ayıramıyorum. Haftasonları da çalıştığım için pek dinlemedim. Bir dokun bin ah işit benim durumlar böyle. Yavaş yavaş dinleniyorum ama proje bitti ama bu sefer de biriken günlük işlerle boğuşuyorum. Elli bin tane sözleşme hem de 8 puntoluk. Ben bi keresinde sinirden ağlamıştım sözleşmedeki çok küçük yazıları okumaya çalışırken biliyo musunuz :)

Kızarmış muzu beğenmedim, dışı hem çıtır değildi hem de çok soğuktu. Çok sevmeme rağmen yiyemedim.
Bu da biraz erotik bir resim oldu kusura bakmayın ama kızarmış muz 10 numaraydı valla.
Bu arada ben pek tv izlemem biliyorsunuz. 3 haftadır aşk-ı memnu izliyorum 1) ne giymişler diye, 2) Firdev'e bakıp azcık fingirdeme yol yordamı öğreneyim diye. Bir de şimdi annem geldi her akşam tv açık. İki akşamdır da yemekteyize sardım, o kadar uykum var izliyorum onu Allah'ım Yarab'bim.

Yorumlar

Hulya dedi ki…
kızarmış muzu beğendin mi? beğenmedin mi anlamadım valla :))) ablam gelsin onunla gidelim biz buraya malum benim aşk acı yiyemiyor...

Popüler Yayınlar