Helloooooo

çok yorgunum. enerjim müthiş düştü. geçen hafta iki gün izin alacaktım, sana ihtiyacımız olabilir dediler, kalış o kalış. amma velakin diyorum ki algım düştü verimli çalışamıyorum yorgunum sadece pazar gunu uyumakla dinlenilmiyor.
neyse baymayayım sizi dün evde temizlik vardı. temizlikçiye öğle yemeği göndermeyi unuttum Allah beni kahretmesin yaaa... günahı patronlarıma yorgunum diyorum yaaa...
pencereyi de silicem diye bir açmış ki kapamak mümkün değil. hadi bütün yazı pencere açık geçiriyorduk da kış vakti aralık pencere ile uyumak... neyse...
bu akşam annem geliyor. yengemle ankaradaydılar bir süredir. kuzenimin hizmetçili özel şoförlü evinden sonra sosyal statüsü düşecek kadıncağımızın ama ne yapalım. bizim yerimizi tutamaz o sefahat herhal :) çok özledim annemi ya çok seviniyorum valla. kemoterapiler bitti. 9'a uzatılmıştı bu arada. yakında testleri var. iyi olduklarını umuyoruz. cumartesi gezdireyim minnoşumu. pera müzesine götüreceğim sanırsam. sonra da güzel bir yemek yeriz. hava da güzel olacak. yaşasın.
havanın da biraz düzelmesine çok seviniyorum. günler de uzuyor. bir süre daha soğuk olsaydı depresyona girecektim yeminlen. böyle bir bahar coşkusu oluyor içimde zaman zaman.
btw fosur fosur sigara içiyorum :(
neyse ben çıkıyorum şimdi sonra devam ederim update vermeye.
öptüm ba bay.
ps: ayşeler yarışmayı kazandılar, nisanda praga gidiyorlar. destek olan herkese teşekkürler.

Yorumlar

Popüler Yayınlar