Alışveriş deseniz

Vallahi o konuda da hiç birşeyim olmadı çok uzun zamandır. Bir ara Derimod'un indiriminde deri mont almıştım bir adet bak o güzeldi. Banana Republic'ten bir kot aldım 27 beden bir hafta sonra kilo verince kot bol gelmeye başladı uyuz oldum yaa feci hem de :(
Banana Republic'ten artık birşey almayacağım çok dandik vallahi. Kışın bi dolu para verdiğim eteimin ağzı yüzü kaymış. Beyaz t-shirt de iki yıkamadna sonra kaydı. Bir daha gerçekten hayatta almam.
Haftasonu annemi caddeye götürdüm orda gezerken de Laura Ashley'den super güzel fistolu içine kaşar kaçmış hanımefendi geceliği aldım. Tavsiye ederim bak onu.
Bi de güneş gözlüğümü Edirne'ye giderken Ulusoy'da unuttuğumdan ve bulan hemen içlediğinden (buradan Ulusoy'u kınamak istiyorum) güneş gözlüğü aldım. Nil ve Çiğdem'e teşekkürler bana burayı öğrettiler siz de bana teşekkür edin şimdi burayı size öğreteceğim içim. Doğubank'ın 2 nci katında yer alan optikçilerden Toğ Optik'ten Kanyon'daki fiyatın nerdeyse yarısına güneş gözlüğü aldım. Sakın normal optiklerden almayın. Üşenmeyin gidin Eminönü'ne. Tel: 0 212 527 17 66 Tuğrul Bey'e selamımı söyleyin ;)
Vallahi bu kadar.
Ayrıca buradan telefonlarını açamadığım, kendilerine geri dönemediğim tüm arkadaşlarımdan özür dilerim. Hala da bu konuda çok başarılı değilim zira hala ruhum yetişmedi hala içim telaşlı, kafam iş dışında başka birşeye çalışmaz durumda. Ama bu benim hayatımın gerçeği sanırım artık kabul etsem iyi olur. Ne de olsa toplam 6,5 yıllık iş hayatımın sadece 2 yılı rahat geçti :(

Yorumlar

Popüler Yayınlar