Fransiz stili badem ve limonlu yogurt keki


Dun sabah yapmistim. Tarif http://kakaolupasta.blogspot.de/search?updated-max=2012-08-09T18:27:00%2B03:00&max-results=20&start=6&by-date=false&m=0 dan. Evde seker bitmek uzereydi. O yuzden ben ancak 100 gr kadar esmer seker koyabildim. Zaten her zaman esmer seker kullanirim. Icime sinmedi biraz da pudra sekeri ekledim seker seker diyerek. Bademi cok sevdigim icin fazla bademli tarife gore yaptim. Yagini 50 gr az bile koymama ragmen ilk pistiginde bana cok yagli geldi. Simdi cekti. Bu kek kesinlikle bir gun sonra daha guzel. Fakat bademden dolayi benim beklendtim cok yuksekti. Dilim Pastane'sinin kayiklatindan bekledim nedense. Cok guzel bir kek oldu ama bana biraz siradan geldi. Beklentimi karsilamadi yani. Sevgili Dudu'cugum bana kendi tariflerimi yaratmami soylemis ama henuz o kadar guvenemiyorum kendime. Fakat 11 yasimdan beri kek yaptigim icin bu konuda guveniyorum kendime. Yaratabilirim. Ve bu keki farkli sekillerde deneyerek farkli bir hale getirip o hayal ettigim bademli keke ulasmaya calisacagim. Bakalim :)
Yanina koydugum dondurma ile cok daha lezzetli oldu bana gore. Vanilyali dondurmanin uzerine hindistan cevizi serpip servis yaptim. Resimdeki dondurmadan kalan son demlerfi artik. O sebepten biraz sekilsizler. Bir ara da odevlerimi yapsam cok iyi olacak.

Yorumlar

Popüler Yayınlar