Yine ayakkabı aldım :(

Perşembe akşamı flamencoya gittim meğer perşembe sınıfı çarşamba sınıfı ile birleşmiş ders yokmuş. Çıktım geri dönüyorum Hülya'nın bahsettiği ayakkabıcıya uğradım. Bu ayakkabıcıyı biz 2005 senesinde Harika, Çiğdem ben tesadüfen keşfetmiştik ve ben hala giydiğim ve çok da rahat olan siyah stilettomu burdan almıştım. İndiirm vardı ucuzdu da. Meğer burası orasının başka bir mağazasıymış. Seneler sonra burayı bulduğuma çok sevindim. Thanks to Hülya.
ayıptır söylemesi 3 çift ayakkbı aldım. Bir tanesi yaz sezonu indiriminden kalma resmen 30 lira inanılır gibi değil. Yeni sezondan bir siyah babet ve bir de hayvani topuklu ama çok rahat bir siyah ayakkabı aldım. Ayakkabı dükkanından çok beklentiniz olmasın. Dandik durduğuna bakmayın. Rahatlar ve modeller güzel. Zaten heryer gibi çakma modellerle dolu. Kesinlikle tavsiye ederim.
Divan Kundura: İstiklal Cad. Vakıf Gökçek İşhanı No: 36 Giriş Kat No: 5 (Benetton Pasajı) Beyoğlu
tel: (0212) 249 18 40

Yorumlar

Popüler Yayınlar