Halloooo

Anlatacak ne kadar cok seyim var size anlatamam. Fakat uzerimde bir ev hanimi yogunlugu var. Saka saka hasta oldum. İlk geldigim haftasonu Gromitz'e gittik. Ale ve ailesi golf oynadilar ben de dondum hasta oldum. Gerci bu bana Cumartesi oldu. Pazar gunu gittigimi klupte kimse olmadigi icin oyun sirasinda bana da izin verdiler. Pek becerememis olsam da eglendigimden, bol hareket ettigimden ve biraz da o gunku esek donduran gunesinden cok usumedim. Ama Almanya cok soguk. Su an burada bizim Ocak soguklari gibi bir hava var. Dusununkiw daha Kasim basindayiz. Tschibo'da ski haftasi bu hafta. Gittim iclik miclik bi seyler aldim artik takilicam boyle napalim. Biraz bunalimdaydim erkek gibi oldum diye. Hayir guzel giyinince donuyorum, donmayinca da cok cirkin hissediyorum kendimi. Kuzey Avrupa stil bloklarina bakamam nlar icten yanmali ben oyle degilim maalesef. Bu haftasonu ale'nin evinin mutfagini toplamaya gittik. Ben butun haftasonu yatak dosek yatip Downton Abbey seyrettim. Kayinvalidem ve Ale de calistilar :) Yarin yeni evimize mutfagimiz yerlestirilmeye baslanacak. Ne bu mutfak isi derseniz su an cok usendim sonra anlaticam. Hepinizi hasretlen operim. Zeynep, the Gurbetci

Yorumlar

Popüler Yayınlar