Ich bin müde...

Yorgunum manasında... ssshhhh ;) Kafam gelgitlerle dolu. Ağustos sonu işi bırakıyorum ama acaba daha önce mi olmalıydı diye düşünmüyorum değil çünkü iş bütün vaktimi alıyor.
Hilton otelini çok seviyorum. Bence çok güzel bir otel. Özellikle bahçesi. Düğünü orda da yapabilirdik aslında ama neyse orda çok iş çıkıyor yaw.
Köşebaşı'nın şaşlık kebabı favorim.
Haa bi de Hilton'un kahvaltısını da çok beğeniyorum. Otel kahvaltılarından favorim.
Bizim ofisin yurtdışı insanları işi bırakacağımı duyunca şoka giriyorlar yaa, neee burayı bırakıyor musun diye. Evet tamam farkındayım güzel kariyer, Londra veya Zürih'te secondment şansımı da kaçırdım ama ne yapayım, seviyorum adamı. Uzun mesafe ilişkisine karşıyım olmaz öyle.
Dün gece kardeşim terasta ilk partiyi verdi. Gecikmeli de olsa katıldım. Çoook özlediğim canlarımı gördüm. Daha göremediğim çoook özlediğim başka canlarım da var. Onları da göreceğim inşallah bir ara :)
Sigarayı hala bırakamadım. İnsanlarla kaliteli vakit geçirmeyi çok özledim. Kitap okumayı çok özledim. Özledim de özledim. Neyse az kaldı.
En çok falım sakızlarını seviyorum. En güzel onları çakkada çakkada çiğneyebiliyorum. Sakız çiğnerken benden uzak durun ama çok iğrenç çiğniyorum hakikaten.
Neyse bu kadar saçmalama yeter.
İyi haftasonları...
PS: Ben ofisteyim bu arada.

Yorumlar

Dudu dedi ki…
Denendi, onaylandi ve mutlu son oldu benim tarafimda. Umarim senin d eoyle olur :)
Alamanya'nin niresine gelin gidion kardas? :))
Zeynep dedi ki…
:) Bremen'e taşınıyorum bacım. Hamburg'a yakın Allah'tan :)
Dudu dedi ki…
aaaa negzel! ben cok sevenzi orayi, 3 defa gittim. :)
Zeynep dedi ki…
ben bir kesz gittim, sadece noel pazarını gördüm, bir yerde yemek yedim, kasım ayıydı ve ömrümde hiç o kadar çok üşümemiştim. senin izlenimlerin nasıl?
Dudu dedi ki…
benim duygusal baglarim var. ben dogmadan once ailem 8 sene orada yasamis, ablam bremen dogumlu ve hala cok yakin aile dostlari, kuzenler orada yasiyor. ben de hep kisin gittim bir de yazin gidip gormek istiyorum.
Zeynep dedi ki…
2012 yazında gel bari ben orada olacağım :)
Dudu dedi ki…
Ben bi once evimin yolunu bulayim, ondan sonra insallah yeni gezi planlarinda Bremen de olur :) Siz de Amsterdam'a gelin :)
Zeynep dedi ki…
Amsterdam'a kesin gidicem. Kapi komsu yapicam. Liseden cok yakin bir arkadasim tasindi. Donunce seni de tanistiririm istersen. Canim sikildikca giderim ona diyordum. İki kere gittim ama hala daha yapamadigim pek cok sey var ;)

Popüler Yayınlar