13 Eylül 2011

Kozmetiksel Mevzular

Ne zamandır bu konulara girmemiştim. Halbukisi arkadaşlarım bana en çok bu mevzularda danışırlardı. Yukarıda gördüğünüz Guerlain'in Lady Terrocata'sı. Hafif parlak. Yazın bronz cilde süper oluyor. Arkadaşlarım gündüz de sürmemi öğütleseler de nedense gündüz için bana fazla geliyor. O yüzden bunu çok süslü olmak istediğim zamanlarda kullanıyorum. Ama normal insan evladı için günlük kullanıma da uygun bu aslında.
Bu kremi gözeneklerim için aldım ama hiç memnun kalmadım. Benim cildimi bozdu. fısır fısır yaptı. Alalı da çok olmadı ve dolu. İsteyene satarım valla.

Bu Mavala'nın adını hatırlamadığım bir nanesi. Tırnak kenarına sürüp bekliyorsunuz ve sonra da ittiriyorsunuz. Oje varken yapmayın ama ojeyi bozuyor. Evde quick manikür için yani. Benim gibi yoğun çalışıyor ve aynı zamanda da tembelseniz boşuna almayın.

Bunu anlattım mı size bilmem Cevza ile Harvey Nichols'dan almıştık. Baktım onunki bitmek üzere benimki daha dolu. Göz üzerine baz bu efenim ama güzel yapıyor. Daha fazla kullanmalıyım.

Bu yaka iğnesini Çiğdem'im Datça'dan almış.

Hatırlarsanız Lufthansa kekosunun bir uçuşumu iptal etmesi sebebiyle Münich Havaalanında 5-6 saatlik beklemiş ve resmen batmıştım. Bu cilt kremini de o zaman 16 Euro'ya almıştım. Alayım mı almayayım diye düşünürken 60'larınd abir amca bana İngilizce olarak al bak çok güzel falan diye laf atmıştı geçerken. Gavurun amcası bile bakımlı görüyonuz mu :) Memnunum ben de. Kocaman şey ucuz da :)

Bu da Mavala'nın Sally Hansen versiyonu. Bunu da sürüp bekleyip ittiriyorsunuz. Nihal'imden tavsiye. Güzel. Ama yoğun ve/veya tembelseniz yine boşuna almayın derim.

ATÜ'den almıştım. Ayak kremi. Süper ötesi.

Yine ATÜ'den almıştım. Güllü el kremi. Bu kadar muhteşem bir koku bilmiyorum. Erkekler beğenmiyor ama. Altın gününe giderken sürersiniz.

Bunu da Münih Havaalanında beklerken almıştım. El kremi. İyi, güzel.

Bu benim göz kremim. Kuzguncuk'taki evde bunu kullanıyorum. İstinye'dekinde Dermologica'm var. Valla bundan çok memnunum. Ucuz da. Çok tavsiye ederim.

Bunu doktor verdi bana. Sabahları nemlendiriciden önce sürüyorum. Kızarıklıklar için.

Bunu da gece gözenekler için sürüyorum ama işe yarıyor mu bilmem. Ama elleyince çok pürüssüz oluyor.
Benetint'in süper güzel likit allığı. çok doğal. gerçi ben bir al yanak heidi olduğumdan pek ihtiyacım yok ama heves edip almışım işte ne yapayım.

Bunun şampuanını da kullanmıştım. Güzel kokusu dışında bir özelliği yoktu. Köpüğü de var bende. Onun da kokusu dışında çok bir özelliği yok. Bu da kırık saç uçları için. Saç kremi kullanmadığım zaman taramama yardım ediyor ama kırık saç uçlarını onarıyor mu bilmem. Benim de pek kırığım olmaz zaten. Organikmiş ama bu ürünler. En azından zarar vermiyordur.

Park Bravo grubunun Bath&Body Works'ü Türkiye'ye getireceğini biliyor muydunuz? İstinyepark ve başka bir yerde daha mağaza açacaklarmış sanırım. Çok sevindim zira yukarıdaki kokuya bitiyorum. Böylece siparişle uğraşmak zorunda kalmayacağız artık. Oley :) Sırada Victoria's Secret var.

Bu da maskem. Pleeing niyetine. Cildim hassas diye bunu veriyorlar ama sür, bekle, yıka. Yok valla tembel işi lazım bana.

Bunu da yurtdışından bi yerden almıştım ama hiiiiiiiiiç memnun değilim. Sakın almayın.

Hiç yorum yok: