Çıralı











Tatilin ilk iki gününü Çıralı'da geçirdik. Daha doğrusu İrem'in ailesinin Beycik'teki dağ evinde kaldık, gündüz de çok yakın olduğu için Çıralı'ya yüzmeye gittik. Çıralı hemen Olympos'un yanı. Deniz muhteşem tabi ki. Akşamüzeri bile bulanmıyor. Biz orada hep aynı mekana gittik ama adını unuttum imdi yaaa. İreeeem yardım et. Hatta ilk akşam yemeğimizi de orada yedik. Kızartmaları öyle güzel ve hafifti ki. Sırrı neymiş biliyor musunuz? Tavanın hemen yanına bir kaba çok sıcak su koyuyorsunuz. Kızarttığınız patlıcan, biber vs'yi içine atıyorsunuz ve kızartmalar böylece hiç yağlı olmuyor. Nefislerdi. Bir de balon gibi şişmiş lavaşlar vardı ki yeme de yanında yat :) Ben yedim ama o yüzden diyette verdiğim kiloları da aldım sanırım ama pek umrumda değil açıkçası :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar