The Ugly Truth

ya da "Kadın Aklı Erkek Aklı". Klasik bir Hollywood romantik komedisi. Ama romantik komediler de kendi içlerinde; gerçekten eğlenceli olanlar, geyik olanlar ve idare edenler olarak ayrılmakta olduğundan bu filmin gerçektene eğlenceli olanlardan olduğunu söyleyebilirim. Ailemizin kızları, yani kardeşim Elif ve ben, dün gece, Edirne dönüşü pişirdiğimiz balıkları ve yaptığımız salatayı yerken (tamam Elif sen yaptın salatayı ama farkındaysan balıkları da pişirdiğimiz dedim) izledik bu filmi. İzlerken de bolca kikirdedik. Keşke hayat da romantik komediler gibi olsa dedik. Olmadı. Biz de boş yataklarımıza yattık, sabah işimize geldik. damn capitalism.

Yorumlar

Adsız dedi ki…
YA DÜN BU FİLMİ İZLEDİK BUGUN DEPRESYONA GİRDİM GALİBA BEN, ETRAFTA NE GERARDLAR VAR NE ÇAKMALARI... SÜSLENDİM GELDİM İŞİME..AY SIKICI MI SIKICI BİR GÜN SENİN ALDIGIN KOCAMAN FIYONK TACIMLA ANCAK YAPMAM GEREKEN ÇİZİMLER KESİŞTİM ... KAPHE FELEK.. ELLERE GERARD BANA AUTOKELEK...

Popüler Yayınlar