Londra Rehberi - 5 - Japon Center

Fortnum & Mason'dan çıktığınız. Sağa doğru yürümeye devam edin (Fortnum & MAson'un hemen karşısında Royal Academy var ama orası ayrı bir yazı konusu). Biraz ileride sağ tarafta Japon Center var. Ayrıca bu yol üzerinde bir de Itsu var sushiciler için. Ucuz ve hızlı. Japon Center'ın da kendi sushicisi varmış yan tarafında ama ben gittiğimde sabahın körü olduğundan kapalıydı. Japon Center'da (bilmiyorum doğru mudur ama) Japonya'dan gelmiş olan pek çok ıvır zıvır var. Ben aşağıda görmüş olduğunuz teapot ve bardaklarını aldım. Gönlümden geçenler çok pahalı olduklarındna şimdilik bu 8 küsur poundluk teapot ve bardakları beni idare ediyor. Fortnum & Mason'dan aldığım yasemin çaylarımı ve Takim'deki Bunka Cafe'den aldığım pirinç patlaklı yeşil çaylarımı içiyorum içinde :)
Not: Evet o arkadaki Digiturk kumandası, fırınımız ve foto folu buzdolabımız.

Yorumlar

Popüler Yayınlar