Londra Rehberi - 2 - The Highlands

The Wolseley'den çıktınız. Karnınız doydu. Artık alışverişe hazırsınız. Yolun karşısına geçmeyin, sağa doğru yolunuza devam edin. İleride ışıkların orada The Highlands diye bir mağaza var. Barbour vs satıyor bu mağaza. Ve deeee Londra'daki en uygun fiyatlı Hunter/Huntress botları. Evet bunlar bizim bildiğimiz plastik yağmur çizmeleri. Naked, Beymen Blender ve Harvey Nichols'da satılan. Londra'da Fortnum&Mason, Harrods gibi mazağazalarda 75 pounda satılan bu çizmeleri ben 55 pounda aldım. Hatta aşağıda sağda görmüş olduğunuz Huntress olanı (kızlar için, Hunter'la tek farkı 2-3 cm'lik uzunluk) indirimde 50 pounda almıştım. Bu sefer de bizim kızlara aldım hala 55 pounddu superdi. Ben alırken bilinçli değilim siz bilin. dediğim gibi Huntress biraz daha kısa olanı. Başka farkları yok. Ancak bu çizmelerin dar ve genişi var. Ben bilmeden geniş almışım, kardeşiminkini da dar aldım. Onların farkını da aşağıda görebilirsiniz. Ayrıca bu mağazadan bir de Regent Street üzerinde var. Picadilly Circus'tan Regent Street'e girip yukarıya doğru yürümeye başladığınızda sağ tarafta var bu mağazadan. Ama Picadilly Street üzerindekinde daha fazla renk ve numara buluyorsunuz.

Yorumlar

KRİSTAL KÜRE dedi ki…
ben de aldımmm shopbop'tan. orda da fiyatlar uygun cok
Urban Icon dedi ki…
Sadece Huntress'ler mi 55 pound yoksa Hunter'larda mı??
Zeynep dedi ki…
ikisi de aynı fiyattı. sadece huntress biraz daha kısa ama kimsede yok :)

Popüler Yayınlar