Kozmetiksel Mevzular

Bu yazıyı yazdım. Kaydederken silindi :( Haftasonu Engin'in nikahı münasebetiyle Ankara'dan Şeymoş geldi. Pazar sabahı, nedense bu sefer pek beceremediğim pancakelerimizi yedikten sonra muhabet bir noktada kozmetiğe geldi tabi ki. İşte Şeymoş'un ruju. Bu ruju o kadar çok beğendim ki dün hemen gidip bir tane aldım. Yalnız Şeyma'nınkini denememiş olsma testerı denediğimde almazdım. İlginç bir durum ama tester daha kırmızı duruncu almasam mı dedim ama iyi ki almışım. Şeyma beyaz tenli ben buğday tenli olsam da her cilt tonuna uygun bir ruj bu bence. Nemlendirme özelliği çok yüksek. Üstelik gündüz kullanılabilecek kadar rahatsızlık vermeyecek gece içinse çok şık duracak bir kırmızı. Clarins Souftle de la Rouge 02 numara.

Tanıyanlar bilir benm makyajımın olmazsa olmazıdır göz kalemi. Far, neredeyse asla sürmem. O sebeple hassasımdır göz kalemi mevzuunda. Lancome derim başka bi şey demem. Sürmesi kolay, akmaz. Önemlidir bunlar. Çok sert veya çok yumuşak sevmem. Bu göz kalemlerine bayıldım. Dün bulsam alacaktım bu hafta mutlaka alacağım bunları. Lancaster Infinite Bronze Water Resistant Eye Pencil; 1) Soft black 001, 2) Brown 002. Şiddetle tavsiye ederim.

Bu da Şeymoş'un parfümü. Hafif, ama kalıcı, güzel ve de pek kimsenin bilmediği bir koku. Tavsiye ederim. Michael Kors Island.

Bu da benim göz kalemine alternatif fırçam. Bunu keşfettiğimde herkese anlatıyordum yüzyılın keşfi diye. O yüzden yakın çevrem aldı bu fırçadan ve memnuniyetle kullanıyorlar. Bence siz de alın. Özellikle de ben kalem çekemiyorum diyorsanız sizin için birebir. Farlarınızı göz kalemi gibi gözün altına ve üstüne rahatlıkla sürersiz. Bilseniz de bilmeseniz de. Üstelik hafif buğuşu hava vermek de bununla daha kolay. Şiddetle tavsiye edilir. Her markada var. Benimki The Body Shop. Arkadasındaki de Nars siyah göz farım. İçi simli :)


Yorumlar

Popüler Yayınlar