Hawthorne

Yeni bir kitap okumaya başladım. Beşinci Cadde 1 Numarayı ne zaman bitirdin demeyin daha bitmedi siz hiç aynı anda bi sürü kitap okumadınız mı? Paul Auster okurken not aldığım kitaplardan. New York Üçlemesi'nin fikir babalarından sanırım bu kitap. Adı "Büyük Taş Yüz". Jorje Luis Borges tarafından hazırlanan Babil Kitaplığı serisinden. Dost Kitabevi Yayınlarından. Yazarı Nathaniel Hawthorne. İlk öykü olan Wakefield'ı okudum bu sabah işe gelirken. Karısına seyahate gidiyorum deyip yan sokakta ev tutup 20 yıl ortalarda görünmeyip karısını gözlüyo. Herkes de öldü sanıyo. Sonra 20 yıl sonra geri dönüyo. Herkesi açmaz belki ama ilginç valla. Paul Auster'ı ise şiddetle tavsiye ederim zaten. Bütün kitaplarını. Ben Brooklyn Çılgınlıkları ile başlamıştım. Ve çok sevip diğer kitaplarını da okumuştum. Hala okuyamadıklarım var ama, Vertigo gibi. Neyse bu okuduğum kitabı tavsiye ederm. Değişik yani.

Yorumlar

Popüler Yayınlar