Hanımın Çiftliği


Cuma gecesi izledim. İlk defa bir Türk dizisini izlemek istedim ve saatinde tv'yi açarak izledim. Sebebi de yıllar önce izlemiş olduğum Fikret Hakan ve İlknur Soydaş'ın oynadığı Hanım'ın Çifliği dizisi. Hayal meyal hatırlıyorum. Bazı sahneler hala gözümün önünde. İlknur Soydaşın beyaz döpyesiyle eski mahallesine atabayla gittiği sahne, üzerine yılan gelen bir adamın önündeki yılanın yolunu değiştirmesi ve adamın "bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın" deyişi gibi. Michael Jackson gibi, Vanilla Ice gibi bu da benim küçüklüğüme dair anılardan. Yeni diziyi objektif olarak eleştiremeyeceğim. Geçmişe özlemle izliyorum.


PS: Ay sözylemezsem çatlarım Hümeyra'yla Fikret Hakan'ın evlendiğini ve ilk evlendikleri gece Fikret Hakan'ın Hümeyra'yı dövdüğünü ve hemen boşandıklarını biliyor muydunuz? Ben bilmiyordum annem söyledi.

Yorumlar

Popüler Yayınlar