Çekinmeyin Gülün

Yaw dün gece alt tarafı 2 kadeh beyaz şarap içtim ama beyaz şarap bana dokanıyor anladım ben onu. Toksin yüklemesi yapıyor vücuduma. Sabaha karşı uyandım gibi oldu algım genişlemiş her kardeşimin yatakta dönme sesini bile duyuyorum ta nerden. İlkin eve hırsız giriyo sandım. Terasa tırmanmış, teras kapısını açmış, perdeyi kenara çekiyo. Öyle bi ses. Ben de kurnazım ya "baba", "baba sen misin" diye seslendim. Hani korksun kaçsın hesaabı. Ayıptır söylemesi bi t shirtle yatmışım iyicene tırstım pikemi dolandım kalktım bi şey yok. Yattım hala sesler devam. Bu sefer Elif'in odasından geliyo sanki. Kalktım bi daha Elif'in odaya gittim bi de kapının arkasına bakıyorum. Elif dedi ki abla sayıkladın az önce "baba" dedin. Yok dedim ben bilerek dedim onu. Yattım ama kalbim güm güm. Korkmuşum valla. Sanki hala Elif'in odadan ses geliyor. Yazmaya bak. Diyorum ki Elif'in odasında ama tehdit etti ben gidince normal konuştu. Neyse sonra rahatladım ama uykum kaçmış oldu bir kere. Tuvalete gittim. Yatarken beyazları yıkamıştım sabah onları makineden çıkarırken Elif kızdı bana. Gittim yattım. Aklıma şarkı sözü geldim kalktım onu yazdım (ilk oluyo hayatımda yeminlen). Bakın buraya da yazıyorum bi taraflarınızla rahat rahat gülebilirsiniz çekinmeyin.
Gittim
Arkama bile bakmadan gittim
Sebebi sen
Belki de sendin (beni) terkeden (besteye göre araya "beni eklenebilir")
Ben de bu yüzden gitmiştim zaten
Geri de dönemiyorum
Sen de ister görünüp
İstemiyorsun zaten
Ben en çok Demet Akalın'a yakıştırdım bu şarkıyı.
(Bunları yazarken içimden kahkahalar atıyorum)
Galiba sabaha kadar hiç uyuyamadım. 7'de kalktım çamaşırları serdim, renklileri makineye attım. Bugün rüzgar çıkarsa geçen seneki şemsiye vakasını yaşamayalım diye Elif'i kalkdırdım şemsiyesi kilere sokmaya çalıştık beceremedik yere serdik (en azından uçmaz). Bu kadar erken kalkmama rağmen 2 dakikayla da 7:55 vapurunu kaçırdım. Sonra da Hawthorne'umu okuyarak işe geldim. Yeni hikayeler de güzel söyliyeyim bak.
Öyle işte. Bugün de böyle başladı.

Yorumlar

Popüler Yayınlar