şok şok şok

Ameliyat tarihi şimdilik 4 Eylül ama kadın doğum doktoru henüz Hakan Bey'le konuşamamış. Bir ihtimal değişebilir yani.
Biliyorsunuz biz İstanbul'da Prof. Dr. Adnan Aydıner'e gelmiştik. Annem tedaviyi burda istemeyince Edirne'de Doç. Dr. Hakan Karagöl ile çalışmışmaya başlamıştık. Hatta ben bu duruma biraz içerlemiştim.
Şimdi, Adnan Bey annemin boynundaki lenflerin akciğerin metastazı olduğuna inanamamıştı. Tekrar patoloji raporunu başka doktora baktırmıştı. Sonra da kemoterapi demişti ama ilginç gelmişti ona çok ender görülen bir vaka demişti. Hakan Bey de aynı yorumu yapmıştı ve ben bunu incelemek istiyorum demişti. Nitekim Hakan Bey'in incelemeleri sonunda rahimdeki kist çıktı. Allah'tan diğe rorganlarda birşey çıkmadı.
Annemle birlikte Adnan Bey'de tedaviye başlayan Ayla Teyze'de ise bir de tiroidde birşeyle rçıkmış şimdi. Dün Adnan Bey'e durumu anlattığında, siz nerde kemoterapi görüyorsunuz, size kemoterapi başlamadan önce bütün bakılmadı mı demiş. Ayla Teyze de ben burda sizin muayenehanenizde tedavi oluyorum demiş. Dolayısıyla Adnan Bey'in hastalarıyla pek ilgisiz olduğunu ve bazı atlamalarda bulunduğunu tespit etmiş bulunuyoruz maalesef.

Yorumlar

Hulya dedi ki…
her şeyde vardır bir hayır kısmı çıktı yine karşımıza Zeynepcim :(
Adsız dedi ki…
bunu burdan ogrenmemem gerekıyordu, herseyı uluorta paylasmazsan daha mutlu olucam

Popüler Yayınlar