Bourne Üçlemesi

Macera filmi pek ilginiz çekmeyebilir ama 1 Ocak 2009 günü Zeynuş'un kocası Hakan'ın kuzeninde izlediğimiz The Bourne Identity'i pek bir beğenmiş, devam filmi olan The Bourne Supremecy'i de almış, izlemiş ve çok beğenmiştim. Üçüncü film olan The Bourne Ultimatum yerine ikinci filmi yeniden almış ve dolayısıyla son filmi izleyememiştim. Ve bu pazar izledim. Kafayı mı yedin 3 film birden demeyin. Ben evde oturmaya ne kadar hasretim biliyor musunuz? Alın işte birincisini Ocak'ta izledim filmin devamını 8,5 ay sonra izleyebilmişim. Bebek bile gelişimini tamamlıyor o kadar sürede. Neyse bu filmleri kocanız/manitanız da sever, onlarla ortak nokta olması babında. Ben çok keyif aldım izlerken. Hafızasını kaybeden ajan Jason Bourne'un hikayesi. Tavsiye ederim. Matt Damon oynuyor.

Yorumlar

Popüler Yayınlar