Bol Bol Sanat

BoltArt'ı ilk defa kardeşim Elif'ten duydum. Abla ben bir toplantısına gidiyorum sen de gelmek ister misin dedi? Ben tabi facebook mecralarında pek online bir insan olamadığımdan haberdar değildim. Meğer bizim sanat danışmanı arkadaşımız Karoly Aliotti (Mokarabia'dan hatırlarsınız) ve arkadaşları tarafından kurulmuş online bir kültür sanat dergisi imiş. Sitelerine girdiğinizde kendileri hakkında "BoltArt, kemikleşmiş gibi gözüken kültür ve sanat kavramlarını sorgulamayı amaçlayan online bir oluşum; yer verdiğimiz yazıların ve projelerin içeriği ve sürekliliği konusundaki ciddiyetimizi amatör heyecanımızla birleştirdiğimiz bir platform. Farklı disiplinlere ait denemeler, makaleler, söyleşiler ve fotoğraf projelerine yer veren BoltArt, sanat dergilerinin uslanmaz entelektüel merakını, akademik dergilerin araştırmacı kimliğini ve fotoğraf dergilerinin görsel zenginliğini bünyesinde biraraya getiriyor.
Bu projeye, bilgi üretiminin yazar ve okuyucu arasında geliştirilecek bir diyalog ile mümkün olduğuna inanarak başladık. Hedefimiz yayımlanan yazılarla soru işaretleri oluşturmak ve bunları okuyucu yorumları üzerinden tartışmaya açmak.
Yayım hayatına 2008 sonbaharında başlayan BoltArt haftalık olarak güncelleniyor.
Aramıza hoşgeldiniz.
BoltArt Editörleri Károly Aliotti, Merve Ünsal ve Özge Ersoy"
yadıklarını zaten siz de görürsünüz aslında ama buradan daha bir fikriniz olsun.
Site oldukça user friendly ve benim gibi sanatı ve hatta ve edebiyatı tamamen kendi zevkine göre yorumlayan, bilgiye aç ama buna çok fazla vakit ayıramayan insanlar için de oldukça yararlı ve keyifli bir dergi. Ayrıca, sadece İstanbul'u değil New York'u da çok yakından takip edebiliyorsunuz. Görsel ve bilgisel olarak bana çok hitap eden bir dergi olduğunu da belirtmeliyim. Sanatla ilgilenen arkadaşlarımın da çok ilgisini çekeceğini ve beğeneceğini düşünüyorum.
Sonuç olarak, görsel sanatlar, performans sanatları, tasarım, mimari ve sanat felsefesi üzerine yayın yapan online bir dergi. Aylık olarak güncellenen BoltArt, bünyesinde sergi yazıları, proje tanıtımları, denemeler, röportajlar ve fotoğraf projelerine yer vermeyi amaçlıyor. İlk sayıya buradan ulaşabilirsiniz: http://boltart.net/

Yorumlar

Popüler Yayınlar