Son Zamanlarda Okuduklarım, Izlediklerim, Denediklerim

Korres'in bu parfümü hem uygun fiyatlı hem de cok güzel kokuyor. 

Chanel'in bu Essense'i bence güzel ama ben öyle bin tane şey sürmekten hoslanmadigim icin tekrar almam.
Bu kadının tablolarına bayıldım.
Kardesim bana Japonya'dan nefis bir defter kabı almış. Kullanmayacaksan kiyamadim henüz.
Yalan Dolan kitabini sevdim. 
Vera'nn design gibi "Anne, sen ve Miyazaki" evet ama Totoro bir yana diger Miyazaki eserleri bir yana. 


Bu yaz evin yakınlarındaki gölde cok yüzdüm. En sevdiğim görüntülerden biri, yıkanıp dusa asilmiş bikini. 


Su parfümü neden kaldırdılar ve geri gelmiyor, imza kampanyası bile varmış :) Duyun sesimizi millet.

Vera'nin Japon stickerlari. O cok bayilmiyor aa sticker'a. Ben onun yaşındayken yere göre sticker yapitiriyordum.
Bu göz serumunu esiri beğendim. cilt serumunu da deneyeceğim. 

Tatilde paso rose sarao ictim. 

Tim Park severim, bu kitabini da zaman zaman SIKICI bulmakla birlikte sevdim.
Mimarin renk uyumuna bayıldım.
En cok güneş kremi ve after sun bitirdiğim tatil oldu. Her gittiğinde aldigim bir krem bu da.
Lui Caldwell'in Intimacies kitabini cok sevdim.
Fistik kasesiine herkes el daldırmasın diye küçük karafa koymak cok iyi fikir.
Virgin Suicides izledim, meh buldum ama görüntüler cok güzeldi ve Kirsten Dunst bir zamanlar gercekten cok güzelmiş.
Serap güzel cikti.
Bu cilt yarini her sürdüğümde spa'ya falan gitmişim gibi bir huzur sarıyor beni cünkü kokusu ve verdigi his cok güze. Bir tik pahalı ama deger.

Augustinus Bader'in sampuanini hiç sevmedim, kesinlikle bir daha almadım. 
Chanel'in bu yüz yıkama köpüğünü cok ama cok beğendim. Cok güzel temizliyor, kurutmuyor, kesinlikle yine alırım.
Acqua di Parma ve Akdeniz sevgim baki, buna indirimde denk gelmiştim, sevdim ama dönüp dönüp "fico di Amalfi" alirim.
Sarap içmişim bu yaz :)

Perfect Days izledim. Hatta Verus'la izledik. Yani sevdim ama tam olarak icine giremedim. Bu kadar yalnızlık bana fazla geldi. Tuvalet temizlerken kullandigi eldivenlerle lavoyu mu temizliyor acaba diye afakanlar gecirdim falan. Benzer baska bir film var ki beni izlerken meditasyon yapmisim gibi rahatlatıyor. Ama yine isim, görüntüler, müzikler, güzel. 


Bakin burda. Jim Jarmush zaten cok severim. Iki film de benzer temaları isliyor ama Paterson bana kendini daha cok sevdirdi. 



Yorumlar

Popüler Yayınlar