Bugün 31.7.2024. Saat 16:13. 15 gün sonra 45 inci yilimi dolduracağım bu dünya üzerinde. Ömürümün cogunu saflığa varacak derecede umudumu kaybetmeden iyi ve temiz bir kalple iyimser bir insan olarak gecirdim. Dünya üzerinde bunu yapan bir eski masallardaki Kel Oglan ve anası, bazı solcu edebiyatcilarin kitaplarının bazı kahramanları bir de ben kaldım. Yok kendimi övmüyorum. Zamana ve değişen şartlara uymadan kendimi önceliklendirmeden, baska insanları durmaksızın önceliklendirerek kendime ihanet ettim. Insanlari hep anlamaya calistim, türlü bencilliklerini ve terbiyesizliklerini hosgörmeye calistim. Evet bunu bile isteye yaptım ben. Göz göre göre. Adina iyimserlik dedim, kendimi cok iyi biri sandim. 

Saat 16:18 oldu. Yanilmisim. Bu satıları okuyan tanidiklarim, arkadaşlarım, cevrem, pek cogunuz hayatta gercek bir dostu hiç haketmediniz. Pek cogunuz sevilecek insan degilsiniz. Ben sizi hep hoşgörüm, hep sevdim. Sebebi de iyi kalpli biri olmam degil su katilmamis bir salak olmamdır. Bunun icin kendimden cok özür dilerim. Bundan sonra herkesin hayatında kapladigim yer kadar yeriniz olacak bende. Kendime andim olsun. Karma falan da yok. Kendinden gram şüphe etmeyen salaklar sürüsü kendileri disinda herkesi suçlayarak yasayamaya devam ediyor ve tek gram bedel ödemiyorlar. Benim gibi sürekli kendinden şüphe eden, kendisine bes vurana tek tokat atti diye vicdan yapan gerizekalılarla meşgul cünkü karma. 

16:20. Bitti. Kendime ahdim olsun sözüm olsun bir daha asla kimseyi kendimin önüne koymayacagim. 

Yorumlar

Popüler Yayınlar