KOCA KADIN OLDUM, SONUNDA...

Bu sefer de koca kadın olunca sonunda anlayabildiğim, belki degistirebildigim ya da en azından o yolda olduklarımdan bahsedeyim. Koca kadın oldum, sonunda,

  • gece yatmadan makyajımı temizlemeye başladım ;)
  • herkese her seyi anlatıyorum dedim de onun da bir siniri var, yine anlatılması gerekenden fazla ama eskisinden daha az, cok daha az
  • sinir çizmeyi biraz biraz ögreniyorum gibi, bu is zigzaglarla ilerliyor ama ilerliyor
  • kismen hayir demeyi
  • kismen ne istediğimi söylemeyi
  • kismen kendimi sevmeyi
  • en acayibi simdi geliyor, gelen online siparişimi acmadan günler gecirebiliyorum, evet arkadaslar oluyor böyle seyler artık bana
  • aldigim hediyeyi vermeden de günlerce bekleyebiliyorum, aman Allah'im yoksa sabirli biri mi oldum?
  • Baskalarinin hakkımda ne düsüngünü kismen degil baya baya umursamaz oldum, yaşlanmanın en ama en güzel taraflarından biri
  • koca kadın oldum hala yapıyorum dediğim seylerin aslanlar gibi arkasında durmak, defolarımla barismis olmak yani (icince tuvalet önünde yatmak haric, ondan hala utanıyorum),
  • genel olarak dürüst bir insandım hep de bazen hayir diyemedigim icin masum yalanlar atıyordum, simdi asla, özgürlüğümü bu sekilde asla harcamam, benim hayirimla kirilacak olan icin ben kendimi kirmiyorum artık
  • kimsin sorusuna, hiçkimseyim diyebiliyorum artık ve hiçkimse olmakla da en ufak bir problemim yok artık
  • baya da derli toplu bir insan oldum, gecenlerde Bertolucci'nin The Dreamers'ini izledim, evin daginikligi ve pisliğinden fenalık gecirdim (ama yine de ortalama Türk kadının bir tik altindayimdir hala bence)
  • cok hizli yemek yapabiliyorum, onlarca kisiye tek basıma parti verebilir, yemekler hazırlayabilirim
  • oturmuş bir stilim var, adi var midir, nedir bilmem ama artık bana ne yakisir biliyorum
  • cok cok daha az alıyorum, almaya hevesim yok, hele öyle tasarimci canta falan neredeyse sıfır, ayakkabı baki ama :)

olmaması gereken seyler de oldu:
  • hayallerim azaldı, cok azaldı. bazen kurmaya bile korkuyorum
  • Mart ipini baglamak icin bile kendimi zorladım, nasılsa olmaz diye dilek bile dilemez oldum
  • "ilahi adalet falan yokmuş, kimseye bir şey oldugu yokmuş, bize ettikleri kötülükler yanlarına kar devam ediyorlarmış hayatlarına" diye düşünmeye başladım
  • uykularım cok bozuldu, bütün gece deliksiz uyumak ne büyük lüksmüş arkadas, degisim yıllarına girdimizden sanirim bu artık
Benden şimdilik bu kadar, Hadi bakalım sıra sizde!

Yorumlar

Adsız dedi ki…
50 yaşındayım ve ben bu koca kadın oldum serisini çok sevdim. Şimdiye kadar hiç bunları düşünmediğimi fark ettim.

Popüler Yayınlar