Ordan Burdan Güzideler

Bu ara herkes olmak istediği yeri paylaşıyor. Ben de günlerdir düşünüyorum ve sanırım enteresan bir şekilde hayatımda yeni bir süreçteyim. Hayır çünkü ben her zaman bir yerlerde olmayı hayal ederim. En olmadı İstanbul’da olmayı, ki aslında benim gitme zamanım geldi Şubat itibariyle. Kızlar çağırıyor, kocam gitsene diyor.

Fakat hayır ben bir yere gitmek istemiyorum. Kalmak, işlerimi devam ettirmek, ertelediklerimi yapmak, git gel düzen bozmadan evimde olmak, arkadaşlarımla yaptığım bir sürü planlarıma devam etmek ve yeniden Almanca kursuna başlamak istiyorum. Gerçekten şaşırtıcı benim için ama bir yandan da çok güzel. Kalmak istemek de güzel. 

İşlerim çoktu. Dün son dersimi verdim. Haftaya sınav var. Sabah pediküre geldim. Katır tırnağım düşmüş çünkü bir ayakkabı baskı yapmış muhtemelen. Bu açıklama bana mantıklı geldi :) Yer olmadığı için bir sonraki pedikür randevumu 30 Temmuz’a verdiler. Yok 2025 değil çok şükür hala bu yıl.

Bir tane Anastasia Bevery Hills bir tane de Dior far beğenmiştim. Kendimi akıllı sandığım için yerlerine büyük bir Douglas far paleti almıştım. Bilin bakalım ne oldu? Sevmedim ve bugün Anastasia Beverly Hills’i aldım. Bir sonraki gelişimde de Dior’u alırım. Ucuz alacak kadar zengin olmadığımı bir gün anlarım umarım. 

Neyse ikinci kuruvasanı söyledim. İçerde çalışanlar kendi aralarında İtalyanca konuşuyorlar.

Kahve dedin mi İtalyan ama kuruvasan dedin mi Fransız  italyan kuruvasanları çok iyi değil ama çok acıkmışım. O yüzden ikinciyle de devam. Akşama kızlar gelecekti biri hastalanmış öbürüne dedim sen gel Foccacio yapacaktım onu yeriz peynir zeytinle.  

Yanıma yaşları epeyce geçgin iki erkek geldi. Çift olduklarını düşünüyorum çünkü çok şekerler nazikler ve köpekle iletişimleri bana basit birer erkek olduklarını düşündürtmedi.

Öğrencilerime soruyorum nelerden hoşandıklarını  oğlanlar anca gym’e gitsin ve konsol oyunları oynasın. Kızlar ve gayler kültürlü, analitik düşünebiliyorlar, kitap okumayı ve seyahati seviyorlar. Erkekler üzgünüm ama iyi seks yapan robot erkekler çıktı mı siz damızlık olarak atıl kalacaksınız sanki. Yeni dünyada sizin bu ev hayvanı hallerinize yer yok bak benden söylemesi  makas açıldı azıcık çeki düzen verin kendinize.


Gideyim ben artık sonra güzide fikirlerimi aktarmaya devam ederim. 
Öptüm bye




Yorumlar

Popüler Yayınlar