Haftasonu Kiti: Bir Kokteyl Tarifi, Bir Film, Bir Kitap

Cumartesi gecesi arkadaşımdan ögrendigim kokteyli yaptım dün aksam. Nefis! Brunch icin de cok uygun. Tarifi veriyorum.

120 ml gin

120 ml Aperol (aşşiri soğutulmuş)

500 ml greyfurt suyu (aşşiri soğutulmuş) Almanya'dakiler Granini marka alsın.

Hepsini karisitir, icine bir iki dal da biberiye at.

Servis ederken bardağın kenarını limon suyuna batır, sonra yaptigin toz seker ve ince dogranmis biberiye karisimina batir. Ickiyi bardağa koy ve bol buzla servis et.

Mishima filmini izlemeye başladım. Cünkü Mishima'nin "The Sailor Who Fell From Grace with the Sea" kitabini okumaya başladım. Bu kitaba Agota Kristof'un Büyük Defteri ile ulaştım sanirim. Kitabi henüz okumaya basladigim icin tam olarak yorum yapamayacağım ama kapak yazısından anladigim kadarıyla çocukların nesnellik dediği oyun ve kendilerini eğitmeleri cok benzer. Mishima da büyükannesi ile büyümüş falan filan. Bizim Agota Mishima hayraniydi belki de. Çocukların kendilerine özgü katiliklari ve adalet anlayislari da sanirim. Fakat Mishima'yi lütfen google'layin cok ilginç bir karakter. Maalesef ilgili dört kitabi okumadan filmi anlamak zor ama sanki Sibumi ile Mishima'yi yazmışlar, öyle enteresan bir üstün insan sanki. Neyse bu konuda sizi epey darlayacagim buna emin olabilirsiniz. Beklemede kalın.

Ve evet yine ayni anda bir sürü kitap okuyorum. Bu konuda tam bir maymun istahliyim.

Kizcemi bugün okuldan aldım, boğazı ağrıyor. Umarım daha kötü olmaz. Yarin da klarnet dersi başlayacaktı ama sanirim yine bütün planlar iptal. Yeni okul yılı ve tüm sinif sürekli hasta. Seneye daha iyi olacaklar dedi öğretmeni. Neyse minik kurabiyem iyi şimdilik. 

Bugün zor bir hayir cevabi verdim cok sevdiğim bir arkadasima. Kasik kaşık nutellaya malolsa da bana, kendimle gurur duydum. Ögreniyorsun bu isi Zeynep, aferin. 

Dün farla birlikte aldigim Clinique mavi gri göz kalemi cok güzel cikti. '98 yılında aldigim ilk göz kalemim ayni zamanda kendisi. Bu sefer ama kalemtraşla asmalık degil çevirmeli kalem. Ama ayni renk. Kahverengi gözlere cok iyi oluyor. 

Ayrıca luvy yüz yogası ve masajı app'ini her gün daha cok seviyorum. Resmen geceleri dis SIKMAKTAN kaynaklı tüm omuz, boyun ve sırt problemlerime bile iyi geliyor. Inanilmaz. Bu salı yine pilatese başladım ama bugün haftada ikinci kez gidemedim. Dün gece yine iyi uyuyamadım, cok yorgundum, ayrıca çalısmam lazımdı, falan filan.

Siz haftasonu bu kokteyli deneyin ben yine yazarım. Öptüm bye. 

Yorumlar

Popüler Yayınlar