Yine Ayakkabı Aldım



Görüyorum ki boş beleş muhabbetlerimi özlemişsiniz. Özellikle “ayakkabı aldım, kendimi kötü hissettim” isteği geldi. Ayol ben ayakkabı alıp kötü hissetmem. Olsa olsa gerek de yoktu falan demişimdir ama geçti o günler arkadaşlar. 

Ben kabullendim. Ayakkabı seviyorum ve son nefesime kadar almaya devam edeceğim. Hamdolsun. 

Aldığın ayakkabı değil, almadığın ayakkabı pişmanlık. 

Sene 2006. Stefanael’de nasıl güzel bir kahverengi dolgu topuklu ayakkabı var size anlatamam. O zamanki erkek arkadaşım sanki kendi ödeyecekmiş gibi aldırmadı bana. Aklıma geldikçe küfrediyorum ona da, ona uyan bana da. Neyse çok benzerini 2011’de Roma’da gördüm ve aldım. Beni caydırmayan yanımdaki adam kocam oldu :)

Kasım’da İstanbul’da bot beğendim. Dükkanda denedim ama o sırada beni arayıp husumetlisine saydıran sevgili arkadaşım Elif A’ya ve onunla konuşurken o güzelim botun kıymetini anlamayıp almayan bana saydırıyorum. Allah’ını seven bana Pabuççi’den yukarı çıkarken sağdaki ayakkabıcıdaki küt burun kalın topuklu İtalyan botu satan ayakkabıcının adını ve telini bulsun. Google map’ten bulamadım. O botu almazsam bu sene eğer hayatımın sonuna kadar o Stefanel ayakkabı gibi aklımda kalıcak. 

Neyse gelelim yeni aldığım ayakkabılara:

Ocak 2024’ün ikinci ayakkabısı. 

Bu gümüş rengi mary jane. Jean’lerle nasıl güzel duruyor anlatamam. Payetli siyah pantolon aldım bir de esas onun altına süper oldu. Hava muhalefeti sebebiyle şimdilik sadece evde giyiyorum.

Yılın ilk ayakkabısı ise siyah çizme ama henüz fotosunu çekemedim  siyah dümdüz çizme arkadaşlar. Dördüncü siyah dümdüz çizmem dersem kendimi kötü hissetmem gerektiğini düşünebiliriZ hepimiz, ki kendimi kötü hissetmeye de zorladım yalan yok ama no. Almasaydım onu da unutamazdım.

2024’ün üçüncü ayakkabısını da haftasonu Hamburg’tan aldım.

Fotoda göründüğünden çok daha güzel. Stan Smith’ten başka spor ayakkabı beğenemeyen bana kendini aldırdı, sahi diğer ayağımdaki de bahsettiğim çizme ama pek gözükmüyor.   

Çorabımı da Hamburg’tan aldım. Hamburg’lu bir kadının kendi markası  vallahi yünü öyle sıcak ve yumuşaktı ki şaştım kaldım kalitesine. Markası Unio Hamburg.

İlk fırsatta da Hamburg’u yazıcam size çünkü çok enteresan bir şey yaptık. Seks işçisi bir kadının düzenlediği bir şehir turuna katıldık. Orospu turu yazıp bırakacaktım ama çok yanlış anlaşmaya müsait olacaktı. Neyse siz o zamana kadar merak edin ne menem şeymiş o diye.


Yorumlar

Adsız dedi ki…
Fakat ayakkabı derin bir tutkudur Müzeyyen. İçimde ne kaldı derlerse ayakkabı tasarımcılığı derim. Hiç kıyafetim, çantam olmasın ama her beğendiğim ayakkabıyı alabileyim 😁
Sevgiler,
Gökçe
Zeynep dedi ki…
katılıyorum her alisveris bir yana ayakkabı bir yana :)

Popüler Yayınlar