Ha 2024 mü? Paril Paril Parladigim Yil :)

Bugün, kızımı tenise bıraktıktan sonra arkadaşımla birlikte dönüş yolunda, minik(!!!) kızımın hala Noel Baba'ya inandığını konuşuyorduk. Tam o sırada baca temizleyicilerinin minibüsü önümüzden geçti. "Aaaa, bu Almanya'da şans getiriyor degil mi?" diye içimden geçen sevinçle çığlık attım, arkadasimi da coşturdum tabii. Sonra bir düşündüm, halime güldüm. Kızım hala Noel Baba'ya inanıyor diye dalga geçerken, bir yandan da kendi sans getiricilere olan inancım ironik tabii.

Edward B. Gordon, Der Blick

"Hadi bakalım, bu sene farklı olacak," dedim kendi kendime. "Hayatımda yeni bir dönem başlıyor." Arkadaşım merakla sordu, "Neden, ne olacak?" Ben de gülerek anlatmaya başladım: "Sol ayak küçük parmağımda 10 yıldan fazladır bir katır tırnağı var. Evet, bir de katır tırnağını Almanca anlatmaya çalıştım tabii ki. 'Neden katır tırnağı?' diye sordu, ben de Türkçe'de böyle dediğimizi söyledim. Kadir tirnagi, gördük, biliyoruz mu neye benzyior? Hayir. Ama ben katır tirnagi deyince herkes ne demek istediğimi anliyor. Türkce'de... Neyse, her zamanki gibi çabaladım, cünkü gönül anlatmak istiyor.

Ve buna rağmen, yeni bir tırnak çıkmış, alttan pırıl pırıl. Yepyeni bir dönem başlıyor benim için! Heyt be! Zeynep'e bu sene gün dogdu. 

PS: Isin gercegi yüzleştim, dönüştüm, dönüşüyorum. O yüzden artık parlama zamani.

Yorumlar

Popüler Yayınlar