Hoşgeldin Ağustos ve Mim

Sunca senedir blog yazarım su mim denen hadiseyi hiç yapmadım sanirim. Belki bir iki kez eski blogta challange denemiş olabilirim ama o da yarim kaldı galiba. Yayinlamamis bile olabilirim. Emin degilim. Lady'nin eski yazilerini okurken blogunda gördüm, "okuyan mimlesin" demis, ben de yapıyorum o halde.

Sasha Hartslief

- Blog Açma Hikayeniz Nedir?
Gercekten cok sosyal bir kelebektim ben. Sehirde ne olup bittiginden, kültür sanat, gece hayati vs. bir sekilde hep haberdardım. Haliyle eşrafım da "nereye gidelim, doğumgünümü nerde kutlayayım, ne alayım, nerde ne var" ve sair soruları zannıma yöneltirdi. Zaten yapı olarak dışa dönük ve bildigimi gördüğümü paylaşmayı seven bir insan olduğumdan, arkadaşım Asli'nin blog aksana önerisini 2009 yılında hayata gecirdim.

- Blog İsminiz Nereden geliyor?
Aslında "kanaat önderi"ydi ilk actigimda ama fazla iddialı geldi ve ben iddialı olacak kadar cesur degildim is hayati disinda, o yüzden bana o dönem sıkça yakistirilan "sosyal kelebeği" sectim. Su an biraz sakil geliyor ama değiştiremiyorum da. Zaten yeni bir isim alsam ne alırdım ondan da emin degilim. Etiketleri sevmiyorum artık. 

- Hangi Mevsimi Seversiniz?
Yaz, yaz yaz, hep yaz. 

- Bu Mevsim Size Neyi Çağrıştırıyor?
Günesi, uzun sıcak yaz öğleden sonralarında arkada cırcır böcekleri öterken saatlerce kitap okumayi, kulac kulac turkuaz sularda yüzmeyi, karpuz peynir ve pisili öğleden sonraları, babamin balkonda mangalda pişirdiği ızgara etleri ve yanında annemin çoban salatasını, eglenceyi, coşkuyu ve neseyi. Cook eskiden bana "neseli akdeniz kizi" denen zamanlar vardi.

- Kırmızı Ruj mu, Eyeliner mı?
Ikisi de degil. eskiden göz kalemiydi, sonra rimel oldu, bu aralar Wetsman Atelier'den aldigim "Light it up" aydinlatici sadece. 

- Blog Yazmak Sana Ne Kazandırdı?
Varlıklarından cok keyif aldigim harika insanlar.

- Kitap okumak mı, bir şeyler yazmak mı?
Ikisi de elzem, okumak yemek gibi lazım ama yazmazsam da kafamı toplayamiyorum

- En Çok Etkilendiğin Film
"En"li soruları sevmiyorum cevaplaması cok zor ama bir tane sececeksem "Veronika'nin Ikili Yaşamı" sanirim.

- Şiir mi, roman mı, hikaye mi?
Roman.

- Hangi Tür Film/Kitap
Sanat filmi, güzel sahnelere bakmaya cok seviyorum, epik bir siir gibi izlemeyi cok seviyorum güzellikleri / Hangi tür kitap? Cok zor cevaplaması cünkü pek cok tür lazım bana tek bir türle yasayamam. Ama söyle bir kategori yapabilirim, sıcak iklimde gecen romanlar, ki tüm Marquez ve Yasar Kemal'leri icinde alir bur kategori.

- Öğrenci Olmak mı, İş Hayatı mı?
Is hayatındayken ögrenci olmak derdim, ki hayat boyu ögrenci olma hayalimi defalarca dile getirdim. Simdi hayat boyu ögrenciyim ve is hayatini özlüyorum. 

-Kitap Okumak mı Film İzlemek mi?
En cok kitap okumak ama film izlemek de cok önemli. Onsuz da olmaz

- Klasik Giyinmek mi, Spor Giyinmek mi?
Ikisinin arası bir yerde. Spor giyinmiyorum o kesin ama cok klasik degilim. Spor ayakkabı cok giymem mesela, genelde deri ayakkabı vardır ayağımda mevsimine göre sandalet veya loafer ya da bot gibi. Biraz boho chic kisa etekler üzerine preppy gömlekler severim mesela ya da SIK kazaklar, gibi gibi. Jean giyerim ama üzerinee hep ya klasik poplin ya da ipek gömlek ya da sade bir kazakla. 

- Almaktan Asla Vazgeçmeyeceğin Şey Ne?
Ayakkabı, kozmetik, parfüm. Bir de hasir canta. Bir de clutch, onu da cok severim bak.

- En Sevdiğin Yemek?
Karniyarik, pilav, cacık menüsü.

- En Sevdiğin Dizi?
Bu aralar Ted Lasso ama dönüp dönüp yıllardır bikmadan izlediğim Sex & the City galiba.

- Özel Bir Yeteneğin olsa Bunun Ne Olmasını İsterdin?
Sifa vermek galiba. Hayir hayır en az yedi dili ana dilim gibi konuşabilmek isterdim. 

- Hasta Olmanın En kötü Yanı?
Umudunu kaybetmek, sanki bir daha hayat normal olmayacakmış gibi hissetmek, hayattan keyif alamamak

- Alınacaklar Listen Var mı, Top 5 Nedir?
Yazlık ev (henüz yerine karar veremedim, esim resmen Isvec istediğini belirtti bu yaz)
Bir sürü ama bir sürü kitap, her zaman bitmeyen alisveris.
Cook uzun zamandır hasir canta almadım. Lovecan Bag'den hasir canta alacam sanirim, hatta tam olarak su. Biri gelse de gelirken getirse.
Sort ve blazer takim ulicam galiba, cok beğenmeye başladım.
Bir iki parfüm beğendim, bir sandalet beğendim gecenlerde yine. Var yani sagda solda üc bes şey yine ama bu yaz da bir takim güzel seyler aldım ki daha hepsini kullanamadım bile. Önce onların tadını cikarayim yeni bir şey almadan. 

- İlk Aldığın Makyaj Malzemesi Nedir?
Oriflame gül kurusu rengi far. o dönem bir furya vardi galiba Elif'in yengesi satıyordu, hepimiz almistik sonra da Burcu Amerika'dan Revlon rimel getirmişti bana. Lisedeki makyaj malzemesi mal varligim bundan ibaretti.

Ben de okuyan hangi ziyaretçim isen seni mimliyorum :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar