Yerel Üreticilerden Alisveris ve Türkiye'ye Para Gönderebilme Yollari

Dünkü postumun üzerine biraz silkelendim ve ise koyuldum. Günlerdir uzun is olacagini bildigimden yerel üreticilerden alisverisi erteliyordum. Malum yurtdisi kredi kartlarimiz gecmiyor. Dün ögleden sonra actim dayanisma.localmakers.com.tr web sitesini. Öncelikle aktif olmayanlarin üzerinden gittim. Onlarin sanki biraz daha sikintida olabilecegini düsündüm. Bazilarinin web sitesinden banka havalesi yöntemi ile alisveris yapabildim. Peki banka havalesini nasil yapiyorum? Transfer Go uygulamasini kullaniyorum uzun zamandir. Öncelikle dünyanin herhangi bir yerindeki hesap sahibinin adi soyadi ve IBAN numarasi ile (SWIFT vs gerekmeksizin) komisyon ücreti ödemeden gönderim yapabiliyorsunuz. Yalniz dikkat komisyon ödemediginiz bedava oldugu anlamina gelmiyor cünkü kuru pahali hesapliyor. Ama cüzi miktarlar icin cok sorun olmuyor acikcasi. En gec iki güc gün icinde sorunsizca ulasiyor karsi tarafa. Bu sürecte keske Transfer Go parite hesaplamasini asli degerinden yapsa da gönderdigimiz paranin tam karsiligi TL olarak ulassa karsi tarafa. Duyar misin acaba sesimi buradan Transfer Go? Bazi dükkanlarinsa web siteleri yok, sadece instagram hesaplari var. Bazilari su anda gercekten gönderim yapamiyor. Bazilarindan instagramdan mesajla siparis verebiliyorsunuz. Su an gönderim yapamayanlari kaydettim. Takipcileri olacagim ve ne zaman baslarlarsa, babami zeytinyagi, baharat ve citir kabak receli vs'ye bogmaya devam edecegim. Bu konuda sizin da katkiniz varsa lütfen yorum olarak birakmaya cekinmeyin. Birlikte Transfer Go disinda daha iyi yeni yollar bulabiliriz belki. Mesela Pay Pal'in Türkiye'de yeniden faaliyete gecebilmesi gibi. Saglicakla kalin canlar!

Yorumlar

Popüler Yayınlar