Hellööööö

Domestic muhabbetlerimle mi yoksa buradaki bos beles muhabbetlerimle mi geri dönsem diye kücük bir an ikirciklendim ama ilk göz agrimla dönmeye karar verdim. Ee ne var ne yok aranizda hala blog okuyan varsa? Ben okuyacak blog bulsam seve seve okuyacagim. Kampanya baslatmak istiyorum eski blogcular geri dönsün. Bu aralar islerim biraz yogun ama 1 Subat'ta sinav yapip bu sömestri kapatiyorum. Sonra doktorama agirlik vermek istiyorum ama yine de her hafta dört saat ders vermek gibi haftalik deadline'li bir isim olmayacak. Haziran'da bir sunum icin hazirlanmam gerek sadece. Bu da nispeten rahatlayacagim anlamina geliyor. Bugün acaba doktora konumu degistirmeli miyim diye düsündüm ilk defa. Koronadan beri bazi seyler daha az anlamli gelmeye basladi sanki. En azindan benim icin bu aralar teknolojiye iliskin regülasyonlar daha az ilgi cekici. Ya da söyle diyeyim o regülasyonlara iliskin felsefik yaklasimlar daha cok ilgimi cekiyor ama o tarafa bulasmayacagim. Bir kac yil derin felsefi okumalar yapmadan ve hatta belki derslere katilmadan o islere kalkismam. Eskiden Almanya'da üniversitede hangi bölümü okursaniz okuyun ilk iki yil felsefe dersleri zorunluymus. Muazzam bir uygulama. Keske yine olsa. Yeni nesil ögrencilerin ne de cok ihtiyaci var felsefeye. Acikli biraz... Orta yaslarina baslamis bir kadin olarak hayatla basa cikabilmek icin benim de felsefeye ihtiyacim var acikcasi. Bir süredir merak sardim kendimce okumalara ama online dersler almam gerek. Ama su an önceligim o degil. Noel öncesi cok yorgundum, ölecegimi sandigim bir influenza ile seneye noktayi koymak üzereyken, iyilestim, valimizi topladim ve solugu Merano'da aldim. O soluk cok uzun sürdü yalniz cünkü aile arabamiz bir elektrikli araba. E-araba gercekten ömür törpüsü bir seymis. Hic kimselere tavsiye etmiyorum. Benim arabam olmak icin ve sadece sehir icinde sürmek icin uygun ama aile arabasi olmak icin degil. Sehir sizin sehriniz degilse, sehir ici bile iskence. Cumartesi günü esimle Hamburg'daydik. Güzelim fine dining'imize gec kaldi bir. Resepsiyondaki kiz bile gelip ay siz niye hala bekliyorsunuz kim bekletiyor sizi böyle diye cemkire yazdi. Elimdeki kindle'i gösterip sorun yok dedim. Evet ben de e -kitaba gectim. Cünkü koronadan beri Türkiye'den kitap getirtmek cok zorlasti ve de degmeyecek kadar pahali oldu. Türkce e-kitap bulmakta zorlaniyorum acikcasi, o yüzden daha cok Ingilizce okuyorum ama yine de e-kitap okumaya tahmin ettigimden cabuk alistim ve kendisini tahmin ettigimden daha cok sevdim. Merano'da 1400 metrede minik bir oteli arkadas grubumuzla kapattik ve hakikaten harika bir tatil gecirdik. Üzerine 3 aile kayak tatili ile cila cektik. Bu kadar aktif bir tatil sonrasi daha da yorgun dönecegimi düsünürken bickin gibi, fissek gibi sahalara döndüm. Hadi bakalim o zaman,hosgeldim :)

Yorumlar

Duygu dedi ki…
Zeyneeeeep ne guzel bir fikir!!!! Blog gibisi yoktu ve senin yazdiklarini okumak ne guzel.
Nejla dedi ki…
Merhaba , yeniden yazmanıza çok sevindim desem . Koşa koşa geldim İnstagram da görünce :))) Blog bazı insanlara çok aşırı aşıyor . Birisi de kesinlikle siz
Şeyma dedi ki…
Ay canim yaz yaa hep hosgeldin 😊
Adsız dedi ki…
Çok mutlu oldum, dönmenize. Yelda
Zeynep dedi ki…
Hepinize cok teşekkürler. Buralar sizlerle güzel. Hepinize sevgiler

Popüler Yayınlar