Kozmetiksel Mevzular

Anne parfumu :) hamileyken koklayip begenip almistim bunu. Benim tarzimin disi ama begenmistim. Yoksa yoksa anne oluyorum diye mi korkulari sakasi bir tarafa coco'yu da coco noir'i de begendim. Ilk sıkısta agir geliyor ama zaman gectikce daha guzel oluyor. Zaten bir kac fis yetiyor. Degisik. Cok gunluk degil bana gore. 
Nemlendirici meselesi: cildim cok kurudu ya da nemsiz. Halbuki gunde en az uc litre su iciyorum ama hepsi sut oluyor sanirim. Zorah serumdan bahsetmistim daha once cok cok memnun kalmistim. Oyle olunca nemlendiricisini de denedim ama ihtiyacim olan nemi saglayamadi bana. Pahali da bir krem ama olmadi. Bir daha almam sanirim ama bakalim emzirme sonrasi kullanirim bir de belki o zaman daha iyi gelir. 
Su anda La roche posay toleriane ultra'yi kullaniyorum. Su an idare ediyorum ama esas bana iyi gelen ren nem serumumu bekliyorum. En iyi o gelecek sanirim cunku gecen kis da kullandim. 
Renkli nemlendirici: benefit you rebel lite'in uzerine tanimiyorum. Satisini durdurmuslar. Turkiye'de de Almanya'da da yok. Feelunique.com'da hala var. 
Bu yaz aldim. Vichy'nin bu bb kremi de fena degil ama bana gore benefit kesinlikle cok daha iyi. 
Almanya'da olup da dr. Hauschka'ya bir sans vermemek olmaz. Goz kreminin iyisini kotusunu anlamiyorum. Bir tek clinique'in all about eyes kremi bana yag bezecigi yapmisti gozaltimda. Bu krem yapmadi, ustelik dogal. Iyi yani. 
Korres'in makyaj temizleme mendili de normal. Ne kotu ne cok sahane. Bebekli yogun gunlerde kolay. 
Kas sorunsali. Chanel'in kas kalemini kullaniyorum ve memnunum. Benefit'in speed brow'u fena degil ama fiyatina degmez. Essence'in seffaf kas rimelini kalem sonrasi uygulamak cok daha basarili ve ucuz. Herhangi bit seffaf rimel de ayni islevi goruru bence. Mac'in de var renkli kas fari ama cok boyuyor o isanin yuzunu de. Ben begenmedim. 
Korres'in sampuanlari bana cok iyi geldi. Uzerine tanimiyorum. Artik hep bunlari kullanirim sanirim. Dus jelleri de inanilmaz guzel ve cok guzel kokuyor. 

Yorumlar

Popüler Yayınlar