Gozalti Kapaticisi

Senelerdir YSL Touch eclat kullaniyorum. Evet biliyorum o kapatici degil aydinlatici ama bana yetiyir. Fakat bu aralar uykusuzluk basima bela. Bebis gelince daha da cok olacak. Dedim ben vaktim varken guzel bir kapatici bulayim. Kapaticilari sevmiyorum cunku genelde insanin gozaltindaki kirisikliklarina doluyor ve insani oldugundan yasli gosteriyor. Iste bu sebeple en begendigim Estee Lauder'in Double Wear kapaticisi oldu. Siz de benim gibi hafifi birseyler ariyorsaniz tavsiye ederim. 

Yorumlar

Hulya dedi ki…
ay Zeynebim :) tam ne alsam derken yetiştin yine! bana da touch eclat hafif kaldıydı...
Zeynep dedi ki…
Canim benim. Cok ozluyorum var ya seninle alisveris yaptigimiz ve sarapli guzel ogle yemegi yedigimiz ogle aralarini.
Zeynep dedi ki…
Alinca yaz bana begenip begenmedigini canim. 2 numara var bende sana da o olur tahminimce.
Hulya dedi ki…
ben de valla :( neyse gönüller bir olsun. yazarım canım alınca

Popüler Yayınlar