FeeluniqueSiparislerim

Sonunda geldi. Biraz uzun surdu gibi ama zaten belirtmislerdi 15 gune kadar surebilir diye ama daha az surdu zaten. Kargo bedava ne de olsa. Onemli degil. 
Korres'in incirli bir sampuanini esantiyon bermislerdi de iki yil once Datca tatilinde kullanmistim. Bilmiyorum suyundan mi sampuandan mi saclarim cok guzel olmustu. Incirlisini bulamadim ama baska bir Korres sampuanini denemeye karar verdim. Sonucu bildiririm. Ustelik organik. 
Caudalie'nin Beauty Elixir'ini herkes anlata anlata bitiremiyordu ben de denemeye karar verdim. Su anda indirimde. 
Fig&rouge markasi Turkiye'ye de yeni gelmis. El kremi ve lip balmlari varmis bu da sirf meraktan. Daha evvel burt's beesin tenekede lip balmini kullanmistim ayni koku. 
Kutikil iremlerine ozel ilgim var biliyorsunuz. Essie'nin kayisi yagli kutikil kremini de meraktan aldim. Sally Hansen'in kalem seklinde olani ise cok pratik. O yuzden aldim. Malum manikur problem burda. O yuzden ne kadar kutikil kremi kullanirsam o kadar iyi. 
Bu arada benim gibi insan emeginin kiymetinin olmadigi ulkelerden gelen bir kisim insan bir araya geldigimizde ah ah manikur pedikur agda diye baslayan serzenislerimiz hep ayni. Ozluyoruz memleketimizin bu ucuz ve guzel hizmetlerini. 
Tabi gonul ister benim manikurcumun de zamani Alman'in zamani kadar kiymetli olsun, iyi para kazansin, yasam standardi yuksek olsun varsin ben kendim yapayim ya da arada bur yaptirayim ama maalesef durum bu. Ben de ozluyorum haliyle. 
Allah baska dert vermesin. 

Yorumlar

Korres'in makyaj temizleme mendilini kullaniyorum cok hosuma gitti. Bitti bitecek, ama cok memnunum.

Kiz kardesim gecenlerde gunes yagindanda kullandirtti, o da pek guzelmis.

Hamburga gider gitmez bu bahsettigin sampuandan da deneyecegim. Yavas yavas korres fani oluyorum sanirim.
Zeynep dedi ki…
Aaa ben de onu deniyeyim. Oldenburg Muller'de vardi Korres Bremen'de yok. Hatta makyaj malzemeleri de var onlari da denemek istiyorum. Gunes yagini seneye kesin alirim bu arada.

Popüler Yayınlar