Dun Aksam

Bizim apartmanin sahibi muteahidi auni zamanda. Esi de mimari. Almaya'da tanistigim en iyi insanlar listesinde top 5'teler sanirim, o kadar tatlilar. Apartmandaki herkes kiraci. Onlarin da en ust katta ofisleri var. neyse dun aksam bizim apartmanin altinda yer alan sarap dukkaninda bie bir hem sarap tadim eventi hem de komsulari biraraya getirme eventi duzenlediler. Kesin yorulurum sikilirim derken uc bucuk saate yakin kaldim. Hatta ben eve dondum Ale kaldi biraz daha. 
Saraplarin ben de bir yudum tadina baktim. O guzelim saraplari 10 Euro fiyatlarla gorunce memleketim aklima geldi, uzuldum.
Komsularla biraz Almanca ama genellikle Turkce sohpet ettim. Turkiye'de hicbir yasadigim apartmanda bugune kadar boyle bir eventle karsilasmadim. Butun komsularimiz cok guler yuzlu ve nazikti ki her apartmanda genelde en az bir cirkef olur. Almanya'ya sansli bir giris yapmisim. 
Canim Istanbul'umu cok ozlesem de burada daha fazla sey hosuma gitmeye basliyor galiba. 
Almanya'nun Suriye meselesini desteklemiyor olmasina da ayrica seviniyorum.

Yorumlar

Popüler Yayınlar