Dekorasyon

Evimi seviyorum ama dekorasyonu benim zevkime pek uygun degil aslinda. Ama ornegin Ale'nin siyah deri kanepesini degistirmedim, cunku cocukla deri kolay olacak. Bir sonraki turda istedigim gibi alacagim. Ben daha ziyade boyle bir Fransiz country evi, Laura Ashley tarzi falan seviyorum. Daha sicak geliyor bana. Bu soguk memlekete de oylesi daha cok gider zaten bence.
Simdilik siyah deri kanepemizi Turkiye'den getirdigimiz Bilgili Monilya'nin iki adet turkuazimsi berjeri ile dengeliyorum :) Tasinali cok oldu ama evle ilgili islerimiz bitmedi. Ornegin hala tablolarimizi asamadik. Duvarlarimiz bombos. Umarim bebek gelmeden hallederiz bu isleri. 
Bu yatak odasini evimde istemem ama misafirlige gitsem bayilirim buraya. Ya da bir gun hir kir/dag evim olursa boyle bir misafir odasi dusunebilirim oraya. 
Bir sonraki evimde kesinlikle bir somine istiyorum. O zamana kadar atki disinda bir sey ormeyi de ogrenirim umarim. 

Bej ev denince aklima hep Big'in eskisi Natasha geliyor. Sanki Carrie kankammis da benim de Natasha'dan nefret etmem gerekiyormus gibi bej evleri sevmez oldum sanki :)
Bu asagidaki Almanya'nin tipik eski evlerine benziyor. Ilk begendigimiz ev boule bir evdi ama ev sahibini cok antipatik buldugumuz icin vazgecmistik. Ama yuksek tavali ve buyuk pencereli evler her zaman hayalim. 
Bu somineye bayildim. Guvenli ve temiz :) anne mode on :)
Ortami bu kadar isitan somine mi yoksa o battaniye kilikli yastiklar mi bilemedim ama bu resmen bakarsan kedi gibi kivrilasim geliyor o koltuga.



Yorumlar

Popüler Yayınlar