9. Ay

Dun Almanya'ya tasinmanin tam tamina dokuzuncu ayiydi. Gerci bu surenin dort aya yakinini Turkiye'de gecirdigim gercegini yadsimamak lazim. Fakat dun blogum sayesinde tanistigim Deniz sayesinde tanidigim yeni insanlarla birlikte bir disarida kiz gecesi yaptik. Buraya tasinisimin dokuzuncu ayinda gece disari da ciktim kocami evde birakip. Mutluyum, gururluyum :)
Sanmayin tabi sabaha kadar alemlere aktik ama olsun vallahi cok guzeldi. Hamis halimle cok dayanamayip erken ayrilmak durumunda kaldim ama dedigim gibi bu bile yetti bana. Yeniden sosyallediyorum yasasin. Zaten Deniz sagolsun var ya sayesinde cok iyi vakit gecirmeye basladim Bremen'de. Alaturka bulmayin beni ama Allah ondan razi olsun. Ciddiyim. 
Bremen yaniyor bu arada. Hava biraz daha serin olsa daha da sosyal olacagim ama hakikaten disari adimimi atmak istemiyorum gunduzleri. Her yaz boyle degilmis. Hamile olmasaydim beni cok mutlu edecek bu hava su anda o kadar da mutlu etmiyor aslinda. Bu durumda umarim sonbahar da ilik gecer diyorum. Hatta kis da cok soguk olmasin luffen. 
Pazar gunu canim kardesim geliyor. Cok mutluyum, cok heyecanliyim. 

Yorumlar

Popüler Yayınlar