Can Sikintisina Kozmetik

Madem siskoyum artik ben de kozmetikle avutuyorum kendimi. 
Wella'nin Alman markasi oldugunu unutup Turkiye'den buraya tasiyab bir kezban olarak artik kisa sacima kullanamasam da saclarim uzunken ara ara kullandigun bu maskeden oldukca memnundum. Hatta bu ikinci kutum. Tam tembel isi. Dustayken sur sacina bes dakika beklerken vucudunu kesela sonra da durula. Bitti gitti. Sacim yagli oldugundan sadece uclarina suruyordum. Wella system professional volumize mask.

Bu dus jelinden cok memnun kaldim. Kremsi bir yapisi var, limonlu kokusu guzel ve de okolojik test sonucu fevkaladenin fevkinde. Daha ne olsun. Weleda'nin zaten butun urunleri guzel. Buldugunuzda almaktan cekinmeyin bence. 
Bunu daha once bahsettigim organik web sitesinden almistim. Almanya'daki organik sampuan fiyatlarini gorunce buna verdigim 34 TL icime oturmadi degil ama memnun kaldim. Ilk basta boyle sabunla yikamissin gibi bir his veriyor ama zamanla sac alisiyor ve daha guzel oluyor. Yagli sac problemime iyi geldi sanirim ama belki de burada etraf cok kirli olmadigindan daha gec yaglaniyordur. Bilemedim simdi. Iceriginde kil var. 
Tarim Kredi bi seysinin urettigi bu kiraz cicegi kolonyasini kuzenim vermisti bana. Anam ne guzel kokuyor bu kolonya anlatamam. Parfum gibi kokuyor hatta. 
Sebastian'in bu volume veren spreyinden o kadar memnunumki anlatamam. Saclarim dumduz oldugundan hele ki kisa sacra neml sacima kafami one atip sikinca uzerine bir de usenmez kurutursam hakikaten cok guzel oluyor. Duz saciniz varsa kesinlikle cok yavsiye ederim. 

Gecen yil Sabrina's Haus'ta tanistim Olive Farm of Datca'nun sampuanlari ile. Hayir efendim calmadim bu sampuanlari coo begendim diye bana hediye ettiler. Bir sekilde bulursaniz mutlaka alin. Dus jelleri, vucut lostinlari da cok guzel. 

Bu konsantre agiz calkalama suyu da okolojik test sonucundan cok iyi almis. Turkiye'de one drop onlynin dis macblari var biliyorum ama agiz calkalama suyu var mi bilmiyorum. 
Zorah markasinin bu serumundan size daha once bahsettim mi hilmiyorum ama duzenli kullanmama ragmen yuzumdeki kizariklik problemine cok iyi geldi. Almanya'da henuz bulamadim ama Turkiye'den nemlendirici kremini de siparis verecegim kesin o da iyidir diyerek. Rosea mi neyse adi iste o kizariklik problemime cok iyi geldi. Ustelik kisin hava buz gibi iken bile. Yanliz pimpasi hemen bozuldu. O biraz gicik. Gerci ben de insan gibi bastirmamis olabilirim. 
Bu nemlendiriciyi Prof. Dr. Gonul Ergenekon vermisti bana. Bremen'de soguk havada cildin kurursa ara ara surersin demisti ama benimki havadan mi yoksa hamilelikten mi bilmem bildigin kurudu. Yagdan eser yok. Her gun kullandim bu nemlendiriciyi. Memnun kaldim, yine alirim ama once zorah'inkini alip denemek istiyorum. 
Bunu da Almanya'dan aldim oje inceltici ama henuz kullanmadim.  O yuzden iyi midir bilmem. 
Lokum'un portakalli kolonyasini kardesim almis. Harika bir koku. 
Vichy'nin Idelia BB kremini dun aldim. Bugun surdun. Simdilik cok begendim. Ustelik gunes korumasi da var. normalde Benefit'in You Rebel Lite renkli nemlendiricini kullaniyordum ama bunun yapisi su sicak gunler icin daha hafif geldi bana. Bu arada Benefit soz konusu renkli nemlendiriciy kaldirmis. Yani artii bulmak mumkun degil. O kadar guzel bir urunu neden kaldirdigini anlayabilmis degilim. Bilen varsa soylesin lutfen. 
Bu dis macununu da ayni organik siteden almistim. Bu da killi. Memnunum fakat bu haftasonu Oner dedi ki dis macununun arkasindaki o sitah cozgi tamamen kimyasak oldugunu gosteriyormus. Dogal olanlarin yesil olmasi gerekiyormus. Eger oyleyse cok buyuk kaziklandim. 

Bu Curprox dis fircasini da bu kis Amsterdam'a gittigimde almistim. Asli beni bir dukkana goturdu ki icerisi sadece dis nevaleleri dolu. Bu dis fircasini da Asli tabsiye etti bana. Herkesler ove ive bitiremiyor bu fircayi. Ilk etapta bana pek guzel gelmemisti ama kullandikca begenmeye basladim. Hatta Asli gelirken neden bir tane daha istemedim diye hayiflandim. 
Not: kistan beri kullanmiyorum bu arada, kisim aldim ama cook sonra actim paketi :)
Bu cuticle kremini de Kiz kiza toplandik'in tabsiyesi uzerine aldim. Kokusu muhtesem ama dokusu fazla yagli geldi bana. 7 senedir kullandigum Burt's Bees Lemin Butter Cuticle Creme bu anlamda en memnun kaldigim urun. Hala uzerine tanimiyorum ama bunu da sevdim. Basucumda duruyor, aklima gelince gece suruyorum. 
Bunu da Almanya'ya gelmeden once almistim. Lush'un Lemin butter cuticle kremi bu da. Ayni islev. Bu da fazla yagli ama guzel. Ama dedigim gib favorum her zaman burt's beesinki. 
Seba Med'in balsam deo roll onu da okolojik testten cok iyi sonuc almis. Hem uygun fiyatli hem saglikli. Daha ne isterim. 

Yorumlar

Popüler Yayınlar