Tatil

Gecen hafta Ale ile Antalya Belek'teydik. Normalde Belek'in denizin hic sevmem ama kocacihim da deniz gunes kum sevmez biz de golf ve sahili ancak Belek'te birlestirebildigimizden mecburen Belek'e gittik. Gecen sefer Gloria'dan cok memnun kalmadigimizdan bu sefer Kempinski, the Dome Belek'e gittik. 
Otel buyuk olmasina ragmen cok sakin ve cok huzurlu. Personeli inanilmaz sicak kanli. Iste Gloria'da bulamadigimiz. Samimi ve icten ya da en azindan oyleymis izlenimini cok guzel veren personel. SPA'si da guzeldi ki Gloria'ninki rezaletti bence. 
Odalar yeni, temiz ve gayet guzel. Bir tek suuursuz bir kat gorevlisi vardi aksamlari odayi duzeltip havlu degistiren kadin. Boyle langur lungur odaya dalmaalr, bagira bagira konusuyo falan kadin igreti etti bizi ama takilmadik yani. 
Bir de havuz basinda garson bulmak bazen sorun olabiliyor. Ama dedigim gibi genel olarak biz herseyden cok memnun kaldik. Ale iki adet golf sahasini da cok begendi. Bir gun ben de golf arabasi ile katildim kendisine ama bana cok sicak geldi. 
Deniz malum Belek'te guzel degil bir de uzerine dalgali olunca normalde asla havuza girmeyen ben denize girmedim. Iki kez denedim ama koca gobegimle dalgalarin icinden denize girip cikmak bile dengemi kaybettirdi bana. Zaten havuz o kadar buyuktu ki hic rahatsiz olmadim. Yuzmek hamilelikte bayaa iyi bi sey sanirim. Agrilarim olmadan rahat hareket ettigim tek alan oldu diyebilirim. 
Hilton Dalaman'i biraz bu otele benzetmeye calismislar gibi geldi bana.  Neyse sonuc olarak Belek'e gitmek isteyeceklere kesinlikle tavsiye edecegim bir otel. Ha bir de otelde bir suru cocuk olmasina ragmen hic rahatsizlik duymadik. Bir sekilde cok sakin bir otel burasi. 

Yorumlar

Popüler Yayınlar