Cehennem

Dun ucakta basladim okumaya. Dan Brown'in yeni kitabi. Tipik Allah Allah kontesi mike mike kim oldurdu tadinda klasik Dan Brown kitabi. ABD'nin Turkiye'yi ortadogunun yildizi yapma emekini destekleyen bir kitap. Belli ki batililara Istanbul'a gitmekten korkmayin cagrisi yapiliyor. Ilginc. 
Kitapta sIk sIk sozu gecen "cehennemin en karanlik yerleri, buhran zamanlarinda tarafsiz kalanlara ayrilmistir" sozu ne kadar da dogru su gunlerde. 
Gunlerden sonra ilk defa bugun sosyal medyada fazla zaman gecirmedim ve farkli seylerle mesgul oldum. Ama dun geldigimde eltime uzun uzun anlattim neler olup bittigini. Belli ki Alman medyasi dogru duzgun veriyor olaylari. Dun eve gelirken Turk bir taksi soforune denk geldim. Onunla da baska konu konusmadik. Meger Halk TV'yi burada da izliyorlarmis. Belli ki burada insanlar Turkiye'den daha fazla bilincli ve olaylarin farkinda. Bremen'de de toplanmis meydanlarda Turkler. 
Allah yardimcimiz olsun. 

Yorumlar

Popüler Yayınlar