Timmendorf

Cumartesi ogleden sonra Bianca ile Timmendof'a gittik. Aksam yemeginden sonra geo birlikte sahilde kucuk bir yuruyus yaptik ve kasaba merkezindeki Central Cafe'de dondurma yedik. Yolda bir suru luks magaza gorup saairdim. Meger Timmendorf Hamburg'lularin ve bir kisim Almanlar'in Turkbuku efendime soyliyeyim Cannes'i veya Hampstons'i imis. Ertesi sabah herkes asagida gordugunuz Klube golf oynamaya gitti. Ben de otelde kaldim. Sozde yuruyus yapip kasabanin resimlerini cekecektim ama biraz agrim oldugundan cikamadim. 
Bu redim kasabadan. Cok guzel villalar vardi ama cekemedim. Burasi Baltik Denizi kiyisinda ve Hamburg'a 45 dk uzaklikta. 
Burasi da yine golf sahasindan
Golf klubundeki klub evinin yanindaki ev. Tipik kuzey Alamnya catisi ile inanilmaz tatli bir evdi. 





Burasi da kaldigimiz otel.

Yorumlar

Popüler Yayınlar